Nebezpečná láska - Recenze

Kniha: Nebezpečná láska
Série: Bavettovi
Autorka: Kateřina Petrusová
Počet stran: 376
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?

Kateřina Petrusová se narodila 23. března 1982 v Pardubicích. Své první dvě povídky napsala ve čtrnácti letech. Další přišly o tři roky později, kdy se zúčastnila literárních soutěží. Hned potom šlo psaní opět k ledu, dokud nenarazila na plno stějně nadšených pisatelek. Tentokrát už toho nenechala a vyklubala se z toho její knižní prvotina s názvem Nebezpečná láska.
V současné době žije v Pardubicích se svým manželem a dvěma dcerami.

Může obsahovat spoiler!!

Paige, mladá ošetřovatelka přijde o svou dosavadní práci, protože její pacient zemřel. Ten má syna, který ji nabídne práci v rodině Bavettových a kde by se měla starat o Michaela, ten sice vypadá dospěle, ale chová se jako malý kluk. Paige tomu zpočátku nerozumí, protože se s žádným takovýmhle pacient zatím ještě nesetkala. Později ale zjistí, že měl autonehodu. Také se dozví co jsou vlastně Bavettovi zač a neví jestli má nadále u nich zůstat nebo odejít, kvůli Michaelovi se rozhodne zůstat. Za čas si Paige, ale uvědomí co se stane pak když se Michael probere?

Začnu asi tím, že nemám slov. Takhle skvělou knížku jsem nečetla už celkem dlouho a pomalu bych ani nevěřila, že ji napsala česká autorka, ale já patřím k těm kdo mají rádi české autorky. Moc knih jsem jich sice nečetla, ale když se to veme líbily se mi všechny.
 Knížka mě chytla už jenom kvůli tomu, že Paige je ošetřovatelka a pomáhá nemocným. Sama jsem uvažovala, že bych tohle v budoucnu třeba i dělala.

Z postav jsem si hned zamilovala Michaela (a od té doby je to moje další oblíbená postava), ale ne jenom
toho malého, ale i toho velkého, ke kterému jsem si zpočátku hůř hledala cestu. Ke konci jsem ho měla možná i radši, přece jsem už starší :D.
Paige, hlavní hrdinka příběhu, tu jsem ze začátku moc nemusela, ale od tý doby co se starala o Michaela, tak jsem na ní změnila názor a začala jsem ji mít ráda.
U Roberta (bratr).. za tu dobu jsem ho moc nestihla poznat, ale často mi lezl na nervy, mohlo se chovat líp.
K nikomu z postav nemám výtku.

Konec knihy.. Můžu říct, že jsem ráda, že konečně vím o čem mluví ostatní čtenáři této knihy. Pár názorů
psalo, že byl konec předvídatelný, ale já jsem o tom neměla nějak čas přemýšlet, protože jsem celou dobu rozdýchávala  to co se v knížce stalo a když jsem se tak trochu uklidnila byla jsem v tom zas :D (kdo četl asi tuší o čem mluvím). Nemůžu popřít i to, že jsem chvilku brečela, ale vážně to nešlo. Kdo četl všechno asi pochopí a kdo nečetl pochopí když si knížku přečte. Jinak tam nemuselo být v druhé polovině knihy tolik romantiky, ale to už je taková maličkost.

Obálka - Líbí se mi moc, hlavně když tam jsou oba hrdinové příběhu :).

Slovo závěrem..
Je to prostě úžasná knížka, které nechybí romantika, napětí, akce, humor, vtip a je hlavně plná zvratů a překvapení.. prostě od každýho trochu a
proto je knížka taková jaká je, je dokonalá a stojí za přečtení!! A hlavně nepřemýšlejte jestli si ji přečíst nebo ne, za mě je to rozhodně ano a myslím si, že se mnou bude souhlasit víc lidí. Jinak by bylo super kdyby knížku vydali třeba i v zahraničí, protože by mě zajímal názor i jejich. Knížku můžu doporučit strašně moc.
Hodnotím ji pěti hvězdičky a nejradši bych dala i víc, protože to nějak ani nestačí.

PS: A hlavně neodsuzujte české autory, někdy je to opravdu škoda, protože i my dokážeme napsat skvělou knížku!!

100 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

Bylo nebylo (16)

Toto meme pořádá Kath.

Vezmi knihu, kterou právě čteš, nalistuj si první stranu a napiš první větu.

Kniha: Sapphique
Autorka: Catherine Fisher

Ulička byla tak úzká, že kdyby se Attia opřela o zeď, mohla by tu druhou nakopnout.

středa 30. října 2013

Waiting on Wednesday (10)

Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.

S hlavou v oblacích pejru
Kateřina Petrusová

Anotace: Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?

Sice tahle knížka nebude stejná jako série Bavettovi, ale já si ji chci rozhodně přečíst. Tahle autorka se mi získala, momentálně čtu její druhou vydanou knihu a jsem s ní nadšená, fakt jsem netušila, že mě její knihy tak dostanou a budou mě tolik bavit.

Prázdniny s kouzelným deníkem - MiniRecenze

Kniha: Prázdniny s kouzelným deníkem
Autorka: Stefanie Dorr
Počet stran: 136
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Taky sníte o tom, že se vaše tajná přání splní?
Jsem Lena a můžu druhým plnit spoustu snů. Ptáte se, jak je to možné? Mám kouzelný zápisník, do kterého prostě napíšu, co si přejí ostatní, a... stane se. Teď navíc začínají konečně prázdniny a čeká nás skvělé dobrodružství. Jen můj zápisník najednou nefunguje, tak jak by měl. A to ho jen vzal Goethe, můj pes, na chvíli do tlamy. Jak se to mohlo stát? Chtěla bych splnit ještě tolik přání, a najednou nemůžu? S tím se rozhodně musí něco udělat!

Může obsahovat spoiler!!

Můj názor: Hned po pár stránkách mě knížka zklamala. Proč? Menší spoiler!! - Na konci
prvního dílu se stane to, že její pes ji rozkouše pero i deník a svá přání nemá pak už jak splnit a co mě naštvalo/zklamalo bylo to, že ona záhadným způsobem (v druhém díle) našla deník i pero a mohla klidně psát dál.. To jsem vážně nepochopila, ale zas o čem by pak kniha byla, i tak je to divný.. Konec spoileru. Jinak knížka byla v podobném duchu jako první díl, akorát Lena měla prázdniny a příběh byl malinko jiný a přibyly nové postavy. Další věc, která mi vadila byla ta, že knížka byla skoro o ničem, v prvním díle bylo aspoň trošku napětí.. Nechci nějak víc kritizovat, protože sama bych to asi nenapsala líp, možná i hůř. Autorka se snažila, ale mě tím prostě nezaujala a obě knížky mě celkem zklamaly. Knížce jsem dala 3 hvězdičky, protože první je za obálku, druhá za snahu a třetí za nenáročné čtení na jedno odpoledne.

Slovo závěrem..
Jako oddechová knížka to bylo dobrý, ale i tak to bylo celkem ztráta času.

40 %

Knihu si můžete objednat ZDE.

Kniha tajných přání - MiniRecenze

Kniha: Kniha tajných přání
Autorka: Stefanie Dorr
Počet stran: 136
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Chtěli byste mít kouzelný proutek a splnit si všechna přání? Jsem Lena a chodím do nové školy, protože se naši rozvedli. Přála jsem si spoustu věcí, ale nic z toho se nesplnilo. Nedávno jsem ale společně s Goethem (to je můj pes) v parku našla pero. Nejdřív jsem si myslela, že je to jen super doplněk k zápisníku od tety. Ale to jen do doby, než jsem začala psát… Všechno, co perem do zápisníku napíšete, se stane skutečností! Je tohle vůbec možné? Jen to nefunguje na moje přání. Nevadí, i tak je to super!

Může obsahovat spoiler!!

Můj názor: Hned pro začátek můžu říct, že to není které bych se někdy vrátila. Sice to
byla tenká knížka (nejtenčí co jsem snad četla) tak se četla celkem pomalu, důvod není až tak ten, že byla knížka nudná, ale každá stránka byla obsáhlá textem.. Další věc, která mi přišla zvláštní bylo, že autorka na to šla podle mě až příliš rychle, mohla nám nejdřív víc popsat a seznámit s příběhem. Hlavní hrdinka Lena byla fajn holka, ale nějak ani po dočtení druhého dílu netuším moc kdo vlastně je. Příběh mohl být na můj vkus víc promyšlený. A abych knihu jenom nekritizovala, protože mi přijde, že to tak dělám, takže můžu říct, že jako oddechová knížka to není zas tak špatný, ale doporučuju to spíš pro mladší čtenářky, těm by se to rozhodně líbit mohlo.

Slovo závěrem..
Pokud já vám víc jak 15, rozhodně se do knížky ani nepouštějte, v tomhle ohledu si myslím, že je to ztráta času, ale nic vám nezakazuji, jenom doporučuju. Mladším čtenářům to můžu doporučit je to nenáročné čtení na jedno odpoledne..

42 %

Knihu si můžete objednat ZDE.

úterý 29. října 2013

Štěstí na dosah - Recenze

Kniha: Štěstí na dosah
Autorka: Irena Petříková
Počet stran: 224
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Ireně se splní přání - společně se dvěma kamarádkami odlétá na prázdniny do vysněného Londýna. Města, ve kterém září spousta hvězd nejen na nebi… Irena v něm prožije svůj sen, lásku i smutek. Podaří se jí najít svoje štěstí? Také jste někdy snily o klukovi z plakátu? Co byste dělaly, kdyby stál najednou před vámi?

Irena Petříková, nar. 1.3. 1997. Studuje Konzervatoř a VOŠ J. Ježka v Praze, v dětství navštěvovala ZUŠ v Mohelnici, kde se věnovala sborovému zpěvu, sólovému zpěvu, hře na klavír a výtvarnému oboru. Zpívá v několika skupinách, vystupuje také sólově a skládá vlastní písně. Její vlastní skladby, včetně těch, o kterých se vypráví v příběhu, najdete v odkazech a kontaktech na autorku.

Irene se splní přání. Odjede na prázdniny s kamarádkami Liz a Kate do Londýna. Druhý den po příjezdu v práci potká Harryho (člena skupiny 1D), kterého ho chtěla vždycky strašně moc potkat. Během pár dní se spolu spřátelí a postupně se do sebe zamilují. Jenže jak jim to může vydržet když od sebe bydlí takovou dálku? Po tom co ji uslyší zpívat i ostatní členové 1D, všem padne do oka a nabídnou ji natočit s nimi klip. Celkově to sice pro Irene byly náročné prázdniny, ale na druhou stranu byly její nejlepší.. Jak to všechno dopadne? Zůstane Irene s Harrym nebo ne??

Může obsahovat spoiler!!

Na to, že to napsala šestnáctiletá holka (o půl roku starší než já) tak si myslím, že to nebylo až tak špatný, a
obdivuju ji, ale má se ještě co učit. Knížka by čtivá, a popravdě se mi nechtělo ani spát a chtěla jsem ji přečíst za den, ale nakonec jsem ji dočetla až druhý den a jak už anotace asi napovídá byla plná romantiky. Jinak knížka byla pro mě až moc vysněná.. prostě mi to přišlo až moc nereálné.. Myslím si, že kdyby to autorka napsalo malinko jinak mohlo by to třeba zaujmout víc čtenářů.

Postavy.. Irene mi k srdcí moc nepřirostla, nevím pro mě to bylo tak, že
si o sobě trošku myslela... připadalo že si připadá jako hvězda, ale možná si mýlím, někdo si může myslet opak, ale na druhou stranu jsem ji to přála, hlavně vztah mezi ní a Harrym..
 Celkově když se na to podívám nikdo mi nijak nepřirostl k srdci a to se mi v knížkách moc nestává, vždycky se někdo nejde koho mám ráda, a vzpomínám na něj :DD. Koho jsem si asi nejvíc oblíbila byl Oliver, který se v knížce objevil jenom zřídka..
 Během čtení jsem si uvědomila, že se v knížce objevuje skupina 1D a to jsem opravdu nevěděla, asi ti bude tím, že je neposlouchám, a neznám jejich jména. Tím mě autorka mile překvapila.

Závěrem knihy můžu říct, že konec mě malinko zklamal, ale já prostě to takhle nemám ráda, nechápu jak to takhle může někdo napsat (nechci spoilerovat). Byla jsem do té doby dát knížce i 4 hvězdičky, který si sakra
nezaslouží, já to vím, ale mě se knížka prostě líbila, i přes ty mínusy, který má a není jich málo. Když to, ale vemu tak kvůli tomu fakt nemůžu, proto knížku hodnotím 3 hvězdičkami, i když nevím.. jestli si nezaslouží ještě miň. Knížka byla až moc nereálná a na mě možná až moc přeslazená.

Slovo závěrem..
Budu se opakovat, ale autorka se má ještě co učit, ale pokud bude na sebe pracovat tak si myslím, že má na to napsat někdy skvělou knížku ;). I přesto, že jsem tu knížku celkem zkritizovala, tak i tak ji hodnotím celkem kladně. no jo no nemůžu si pomoct, mám tak trošku slabost pro romantické příběhy :DD. Jinak kdo má rád 1D, tahle knížka se jim podle mě aspoň trochu líbit bude ;).

50 %

Knihu si můžete objednat ZDE.

Teaser tuesday (20)

Meme, které vytvořila Should Be Reading.

Cílem meme je vzít knihu, kterou právě čteš, otevřít ji na náhodné straně a vypsat dvě věty.

Kniha: Nepřítel mého nepřítele
Autorka: Kateřina Petrusová
Nakladatelství: Fragment

Ve chvíli, kdy mi zmizela z dohledu, jsem najednou dostal strach.

Nevěřícně jsem ji pozoroval.

(str. 148)

sobota 26. října 2013

Prokleté město - Recenze

Kniha: Prokleté město
Autorka: Lisa McMann
Počet stran: 216
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Městečko Cryer's Cross je nenápadné místo, kde se nic zvláštního neděje... Až do chvíle, kdy beze stopy zmizí jedna ze studentek místní školy. Kendall Fletcherová ji ani moc neznala. Po dalším zmizení ale začne slyšet hlasy zmizelých studentů. Jde z toho strach. V Cryer's Cross je ukryto dávné tajemství a nad všemi obyvateli se vznáší děsivé prokletí. Podaří se Kendall odhalit pravdu a nezešílet při tom?

Lisa McMannová je americká autorka narozená v 27. února 1968 v Holandsku, momentálně žije v arizonském Phoenixu. Její první román Wake (Procitnutí) se umístil na předních místech žebříčku nejprodávanějších knižních titulů pro děti, New York Times Bestsellers. Inspiraci k napsání knihy získala ve vlastním snu, kde se jí zdálo, že vstoupila do manželovo snu. Tato matka dvou dětí se věnuje také psaní povídek, esejů a literatury faktu. Zatímco romány jsou určeny mládeži, povídky jsou spíše pro starší generace.

BOOK TRAILER

Může obsahovat spoiler!!

Městečko Cryer's Cross si žije normálně jako každé obyčejné město. Ale od té doby co zmizela Tiffany Quinnová se všechno změní. Zmizela totiž beze stopy a nikdo ji nenašel. Po tom všem začne nový školní rok, do které nastoupí i Kendall a zjistí, že se do městečka přistěhovala nová rodina, která zde už nějakou dobu bydlí. Mezi nimi je Jacián, který se s nikým nebaví a Marlene, usměvavá a milá holka.  Po pár dnech se začne, ale opět něco dít, její nejlepší přítel, kterého ho zná už odmalička se začne chovat divně, a zmizí úplně stejně jako Tiffany. Kendall to, ale nese těžce a díky tomu se tak trochu sblíží s Jaciánem. Poté začne slyšet hlasy, a myslí si že Niko (její nejlepší přítel) je pořád naživu. Má pravdu nebo si to jenom myslí?

Proč jsem si chtěla knížku přečíst?
Protože mě na první pohled zaujalo všechno, jak obálka tak anotace, dokonce i název knihy :D.

Čekala jsem víc to je pravda, ale i tak se mi knížka líbila a to celkem dost, i když jsem si
to nemyslela, protože názory na tuhle knížku nebyly moc kladné.. Je to jednoduché čtení a čte se to poměrně rychle. Jedna věc. která mi na knížce vadila byla ta, že jsem si myslela, že jsem si myslela, že se budu víc bát. To se bohužel nestalo a trošku mě to mrzí. Taky mě trošku naštvalo, že jsem už od tak poloviny knížky tušila, jak zmizeli Tiffany a Niko, úplně se to dovíte až na konci knihy.

Postavy.. Kendall, opravdu nějak netuším co si o ni mám myslet, v jednu chvíli jsem ji
nechápala, ale na druhou stranu jsem ji měla ráda a celkem mi ji bylo líto, čím si musela prožít. Koho jsem si oblíbila celkem dost a to už od začátku byl Jacián, i když byl protivný a tak. Toho jsem měla ráda a doufala jsem, že ke Kendall cítí něco víc. Mrzí mě, že jsem ho ze začátku podezřívala, že v tom má prsty.. ale byl to začátek knihy, tak si to můžu odpustit, ještě jsem pořádně netušila o čem kniha je :D. Jinak mi z postav nikdo nelezl na nervy.

Závěrem knížky můžu říct, že jsem byla přece jen malinko zklamaná. Myslím si, že ten konec mohla autorka udělat jinak, třeba víc napínavější.. abys jsme se víc báli, ale já jsem se rozhodně při četbě téhle knihy nenudila.
   Názory na tuhle knížku byly smíšené, takže jsem netušila, jestli mám knížku vůbec číst :D a čí názor mám brát víc, pravdou ale je, že na tuhle knížku si musí každý udělat názor svůj.

Něco k obálkám
S obálka jsem spokojená, podle mě dokonale vystihují příběh.

Originální (Hardback x Paperback)
Česká
Německá
Slovo závěrem..
Mě se knížka líbila a jsem s ní spokojená, kdyby se našlo někdy nudný deštivý den, tak si ji klidně přečtu znovu. Stojí za přečtení a od autorky se přečtu i její trilogii Lovkyni snů, která doufám bude stát za to.
Knížku můžu doporučit!!!

80 %

Knihu si můžete objednat ZDE.