V podsvětí - Recenze

Kniha: V podsvětí
Díl v sérii: 2
Série: Ptačí zpěv
Autorka: Meagan Spoonerová
Počet stran: 320
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Linda Ainsleyová byla nucená prchnout z domova, z města, které od okolní zpustošené krajiny odděluje energetická zeď, a od té doby touží po jediném – najít svého bratra Badyána. Už ji unavuje věčně utíkat a žít ve strachu a věří, že právě Badyán to může zastavit. Pátrání po něm ji zavede do podzemního města Léthé. Města, které sužují obavy z jeho zakladatele, záhadného Prométhea, a místní pořádkové služby. Aby se Linda dozvěděla pravdu o tom, co se stalo s jejím bratrem, musí se Prométheovi postavit. Vypořádat se s vlastním strachem se už naučila, dokáže se ale vypořádat i s pravdou, kterou chce znát?

Meagan Spooner během svého dospívání trávila čtením a psaním každou volnou chvilku dne a snila o životě jako archeoložka, mořská bioložka, astronautka. Vystudovala dramatiku na Hamilton College v New Yorku a poté strávila několik let v Austrálii. Cestovala se svou rodinou po celém světě. Navštívila např. Egypt, Jižní Afriku, Arktidu, Řecko, Antarktidu a Galapágy, což se poté zobrazilo v každém jejím příběhu.
V současné době žije a píše v severní Virginii, ale volání sirény - cestování je těžké odolat, a proto netuší, jak dlouho zde vydrží.
Ve svém volném čase hraje na kytaru, hraje videohry, hraje si s kočkou a čte.

Může obsahovat spoiler s prvního dílu!

Linda utekla ze Železného lesa a stále se snaží najít svého bratra Badyána. Nebezpečná cesta jí zavede do města Lethe, které je v podsvětí a myslí si že Badyán je přímo tam, jenže i tak netuší kde ho má hledat. Toto magické město se zpočátku může zdát jako skvělé místo, kde by mohla Linda začít od záčatku. Ale nic nevypadá tak jak se zdá a Linda postupně odhaluje tajemství města. Zjistí že velkým vůdcem je muž jménem Prométhea a kterému se pomocí síly podařilo dát město zas do pořádku, ale díky tomu umírají i lidé, které mají zvláštní schopnosti. Linda se mu bude chtít postavit a poté najít svého bratra Badyána. Podaří se jí to?

Na druhý díl jsem se strašně moc těšila a měla jsem celkem i očekávání. První díl se mi líbil moc a popravdě jsem ale na druhou stranu nečekala, že by se mi tolik líbil i tento díl. Nedokážu ani říct, který byl lepší, oba měli něco do sebe a každý díl je dá se říct úplně o něčem jiném.

To co autorka vytvořila je něco dokonalého a především originální. Takou knihu z takhle skvělým příběh jsem ještě nečetla a čtení této knihy jsem se užívala co nejvíce to šlo. Knize po celou dobu nechybí akce, pořád se něco děje, rozhodně nudit se nebudete. Ke konci přijde i to napětí, protože vlastně budete bádat jak to vlastně skončí. Romantiku zde nečekejte, i když nějaké prvky se tam najdou.

Hlavní hrdinka Linda byla sympatičtější ještě více než v jedničce. Svým způsobem jsem ji měla mnohem víc radši než v prvním díle, kdy mi trochu lezla na nervy někdy.
Hlavní hrdina Oren se řadí k dalším mým oblíbencům, jen je vážně škoda, že tam nebyl více a že v tomto díle se mi zdálo, že je spíše vedlejší postava. Což mě štvalo, on by si určitě zasloužil více pozornosti.
I když knížka byla skvělá a nádherná tak přeci jednu výtku mám a to že mi to přišlo strašně předvídatelné,  především teda pro mě nemusí to tak mít třeba každý. Mohla mít myslím klidně i více složitější zápletku, aby jsme se v tom více zamotily a nezjistily už předem jak to vlastně bude celé pokračovat. Proto když jsem zjistila předem důležitou část celého příběhu, tak to pro mě nebylo pak vlastně žádné překvapení, protože jsem věděla jak to bude dál. Mohla jsem se mýlit to je pravda, ale nemýlila jsem se a tak to bylo v skoro celé knize. I tak na knihu koukám pozitivně :).

Závěr knížky byl přeci jen trochu překvapující, protože přeci jen tam jsem to čekala trochu jiný průběh, ale věděla jsem zas tak trochu jak to vlastně skončí. Závěr byl jako u prvního dílu strašně otevřený a nejhorší je, že třetí díl zatím nevyšel ani v originále, takže si budu muset ještě chvilku počkat a snad to vydržím.

Shrnutí: Pokud jste četli první díl a líbil se vám, tak si určitě přečtěte i druhý díl, který taky rozhodně stojí za přečtení. A pokud jste nečetli zatím ani jedničku tak to taky rozhodně napravte, nevíte totiž o co přicházite, protože přeci jen tohle není další dystopický příběh, které jsou všude už mraky, ale tenhle je něčím výjímečný a to tím, že je to taky spadeno do žánru fantasy, takže je to spíš fantasy dystopie a proto je kniha tak skvělá. Myslím si, že by si tato sérii zasloužila více pozornosti, přijdeme že není tolik známá mezi čtenáři a přitom je to vážně skvělá knížka, u které se nudit nebudete, spíše si užijete skvělý příběh. Vřele doporučuji!!

93 %

Add Yours - Srpen

Knižní řetezovku vymyslela Judit.
Více informací ZDE. A do srpnové části se můžete zapojit ZDE.

Autor/ka s úžasným smyslem pro humor.

Tak tady jsem si stoprocentě jistá Kateřinou Petrusovou. U každé její knihy jsem se smála a je to vážně skvělá spisovatelka. Střašně se těším na Pekáč buchet a doufám, že se zas pořádně zasměju. Její knihy opravdu nemají chybu. A kdo četl její knihy asi moc dobře ví o čem mluvím :).
Autor/ka, který/á si to u mě pořádně pohnojil/a.
U téhle otázky jsem se musela více zamyslet a popravdě nikdo takový se nenašel. Za sebe bych mohla třeba vybrat např. Veronicu Roth, Suzanne Collins, ale u obou to bylo nebylo zas tak strašné. Rozhodla jsem se tedy vybrat autorka, která asi není u nás moc známá a tou je Rachel Ward, u které u nás vyšla série Čísla. Nechci spoilerovat, ale to co udělala na konci prvního dílu mě strašně naštvalo a nepochopila jsem ani proč to udělala, já jsem s tím akorát prostě musela smířit. A jinak pokud jste její knížky načetli tak vám je můžu doporučit!! :)

Kniha, kterou jsem četla na veřejnosti... a byl to pěkně blbý nápad.
Na tuhle otázku se mi špatně odpovídá, protože na veřejnosti nečtu. Čtu převážně doma a jinde na to nemám moc čas. Přemýšlela jsem, ale žádná kniha mě nenapadla.

Kniha, díky které bylo moje dětství o něco hezčí.
Jako menší jsem moc nečetla, ale moc dobře si vzpomínám na dvě knihy, které se mi strašně líbily a jsou od autorky Petry Braunové. Těmi knihy jsou Neuvěřitelné září a Ztraceni v čase. Obě knihy mám v plánu si přečíst někdy znovu, především Neuvěřitelné září, protože to je moje taková dětská srdcovka.
Hrdina, kterého každý miluje... kromě mě.
Pro mě jsou tyhle otázky fakt těžký, protože jsem vážně nikoho takového nemohla najít a pak mi to cvaklo a hned si na jedno vzpomněla, vybrala jsem tedy Damona z Upířích deníků. Sice jsem nečetla knížky a četla jsem jenom první díl Stefanových deníků, ale i tak doufám, že to nebude vadit. Nikomu neberu, že se mu líbí, ale já popravdě nechápu co na něm všichni vidí. Já mám mnohem radši Stefana, ale tak chápu, že ne každému se musí líbit to samé.

Hrdinka, která je mi podobná (které bych se chtěla podobat).
Tady je u mě jednoznačná odpověď a tou hrdinkou je Taťána z Měděného jezdce. S ní jsem si trochu podobná a zároveň bych se jí chtěla i podobat více. Hodně jsem s ní soucítila a líbilo se mi na ní strašně moc jak pomáhala druhým. Podobat bych se s ní chtěla především proto, protože byla odvažná a silná a takovou povahu jakou měla ona, bych chtěla mít taky, i když je pravda, že bych nechtěla být naivní jako byla ona zpočátku.

Postava, která si mě získala víc než hlavní hrdinové.
Někdo takový by se nespíš určitě našel, ale momentálně si vůbec nemůžu na nikoho vzpomenout. Napadla mě jenom Melanie z knihy Hostitel, ale ta si myslím, že patří mezi té hlavní postavy.

Pár, za jehož vznik jsem se modlila celou knihu/sérii (a když na to došlo, překonalo to moje očekávání).
Možná může obsahovat spoiler!
Tady bych mohla vybrat určitě víc párů, ale co u mě předčilo to očekávání tak byl Lucas a Jacqueline z knihy Easy? a po celou dobu jsem strašně fandila až mě to nakonec překvapilo.

A určitě bych si přála a modlím se:D aby si Kylii vybrala Dereka (Údolí stínů). Zbývají mi ještě dva díly, ale fakt doufám, že nakonec zůstane s ním, jinak autorka asi budu nenavidět nebo já nevím. Série není špatná, ale četla jsem už lepší knihy.

HOT TOPIC: Jedna moje rada, kterou bych dala ostatním blogerům při psaní recenzí (z pohledu čtenáře).
Asi se možná budu opakovat, ale určitě je to abyste se vyvarovali spoilerům. Vím i u mě se stále může nějaký objevit, ale tak se snažím tomu zabránit a především si stůjte za svým názorem i když někdy negativní.

Otázka na tělo: Jak prožívám, když někdo kritizuje mou oblíbenou knihu.
Tak je to každý jeho názor a chápu, že ne každému se musí líbit ty samé knihy jako mě, takže na tuhle stranu to moc neprožívám, spíš to prostě pochopím, že ne každému se musí líbit to samé. Ale někdy mě to naštve jako např. u Divergence. Pořád čtu komentáře jak se to podobá HG a tak. Vždycky mě tohle naštve, protože to není vůbec pravda. Myslím, že to jsou dost odlišné série, každá mě něco do sebe a něco originálního a jediné co mají společné je, že to jsou dystopie. Kdyby Divergence byla napsaná dříve, tak zas HG všichni porovnávají s Divergencí a já to prostě nechápu proč se to musí pořád porovnávat. Věřím tomu, že nějaké podobnosti se najít můžou, ale nemělo by se to podle mě srovnávat.

S poslední otázkou jsem se trochu rozepsala, ale snad vám to vůbec nebude vadit :D.

Jinak doufám, že se vám můj článek bude líbit :)).

pátek 29. srpna 2014

Archiv - Recenze

Kniha: Archiv
Série: Archiv
Autorka: Victoria Schwab
Počet stran: 334
Nakladatelství: CooBoo
Anotace: Představte si místo, kde mrtví odpočívají na policích jako knihy. Každé tělo má svůj příběh, život uspořádaný v sérii vzpomínek, do kterých může nahlédnout jen Knihovník. Těm tělům se říká Historie.
Šestnáctiletá Mackenzie Bishopová pracuje pro Archiv jako Správce. Jejím úkolem je chytat a vracet Historie, které se sem tam probudí a utečou, Historie, které jsou často zmatené a agresivní. To všechno dělá s vědomím, že někde v Archivu odpočívá i tělo jejího dědy, který ji sem před čtyřmi lety přivedl, a mladšího bratra, s jehož ztrátou se zatím nevyrovnala.
Jedním z mnoha pravidel Archivu je, že v něm musí být naprosté ticho. Některé Historie totiž mají lehký spánek a stačí málo, aby se vzbudily. Ale teď jako by někdo neklidné mrtvé budil záměrně, z Archivu jich uniká víc a víc, a někteří mají dokonce pozměněné vzpomínky. A je na Mac, aby vypátrala, proč se to všechno vlastně děje a kdo za tím stojí, pokud možno dřív, než celý Archiv padne a ona přijde i o to málo, co z jejích blízkých zbylo…

Victoria Schwab, mladá americká začínající autorka, se na narodila v roce 1987 matce angličance a otci z Beverly Hills. Začala publikovat v roce 2011. Do češtiny byla přeložena zatím jen její kniha Archiv, na podzim roku 2014 je naplánováno vydání druhého dílu, The Unbound. Mezi další její díla patří The Near Witch, A Darker Shade of Magic či Everyday Angel.

Šestnáctiletá MacKenzie pracuje pro Archiv jako Správce. Jejím úkolem je chytat a vracet Historie, které se probudí zpět. Plno lidí ani nemá páru o tomto druhém světě a MacKenzie se o něm dozvěděla díky svému dědečkovi, který jí s tímto světem seznámil a chtěl aby se stala Správcem. Tuhle práci dělá už čtyři roky, jenže poté se její rodiče rozhodnou, takže se jí změní i místo, kde Historie začnou utíkat až nějak moc a s Archivem to nevypadá vůbec dobře. Proto se Mackenzie pokusí odhladit pravdu a zjistit kdo za tím vším stojí. Jak to nakonec celé dopadne?

U téhle knihy mě zpočátku zaujala strašně naše obálka, která se mi strašně líbí a po dočtení můžu říct, že dokonale pasuje k příběhu. Potom mě celkem zaujali i některé pozitivní recenze a na knihu mě tak nalákali a věděla jsem, že jednou si tento příběh musím přečíst a jinak už samotná anotace vybízí k tomu abyste si to přečetli i vy.

U mě je to taky tak, že někdy od knihy toho očekávám víc a někdy zas radši nic. U této je to ten druhý případ, proto jsem s knížky byla šíleně nadšená a strašně moc se mi to líbilo. Byla moc čtivá a především hodně originální námět měla. Přečetla jsem ji ani ne za den a to je u mě už co říct, ještě k tomu když kniha má něco přes 300 stran.

Je taky pravdou, že pořádné akce se dočkáme až v samotném závěru, ale po celou dobu se něco děje a pořád máte nutkání číst dál a odhalovat další tajemství této knihy. Závěr byl taky pro mě i v jednom případu překvapení, protože jednu věc jsem nečekala.

Hlavní hrdinka MacKenzie mi byla strašně sympoatická, milá holka a já si ji strašně oblíbila. V životě to prostě nemá lehké, musí lhát všem okolo sebe aby se nedozvěděli co vlastně dělá a já ji obdivuji, u mě by se to poznalo určitě brzo.
Hlavní hrdina Wesley byl skvělý klučina a měla jsem ho fakt ráda a hrozně bych ráda kdyby to třeba dal s MacKenzie dohromady :DD.

Kapitoly nebyly ani nijak dlouhé ani tak krátké, byly prostě tak akorát. I když jsem si podle anotace myslela, že mi ze začátku bude dělat problém se do knihy začít a třeba i to bude pro mě trochu nepochopitelné, myslím tím ty nové názvy jako např. Historie, Úžiny a atd. Jelikož je kniha psaná spíše pro mladší čtenáře, ta se to čte lehce a vůbec jsem s tím neměla problémy.
Celý ten nový svět Archiv pochopíme í díky tomu, že některé částí v knize jsou tučně vytištěné a ty části je minulost, kdy MacKenzie její dědeček vysvětloval různé věci aby se později mohla stát Správcem a ona sama ten nový svět pochopila.

Závěr knihy byl celkem uzavřený, takže jsem zvědavá co mě čeká v tom dalším, ale i tak se na něj strašně těším a jsem fakt ráda, že u nás vyjde ještě letos, jen budu doufat že mě to nezklame. Pokud jste knihu ještě nečetli tak ji všem jenom doporučuji. Věřím tomu, že ne všem tohle téma může sednout, ale aspoň knihu zkuste :).

97 %

čtvrtek 28. srpna 2014

Návštěva knihovna (9)

Meme vymyslela Michelle M.

Dneska jsem šla do knihovny především pro rezervaci, která tam na mě čekala, ale jako vždy jsem se tak úplně neudržela a vzala jsem si další tři knihy. Teď jenom kdy to budu všechno číst :D. Potřebovala bych další měsíc prázdnin :).

Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkinsová
Narazila jsem tam na ní náhodou a nemohla jsem ji tam jen tak nechat. Polibek pro Annu se mi strašně moc líbilo a doufám, že se mi bude líbit i tato kniha.

Drakie: Návrat - Sophie Jordanová
Doma mám druhý díl, tak jsem si vzala i ten třetí abych tuhle sérii konečně dočetla už.

Drakie: Bez dechu - Sophie Jordanová
Krátká novelka, která vypadá dobře.

Letní zahrada - Paullina Simonsová
Především pro tuhle knížku jsem tam šla a začínám se na ní moc těšit. Musím ji přečíst co nejdřív a snad to stihnu. :D

Četli jste nějakou z těchto knih? :)

Bylo nebylo (31)

Toto meme pořádá Kath.

Vezmi knihu, kterou právě čteš, nalistuj si první stranu a napiš první větu.

Kniha: Pýcha a předsudek
Autorka: Jane Austenová

Světem panuje skálopevné přesvědčení, že svobodný muž, který má slušné jmění, se neobejde bez ženušky.

středa 27. srpna 2014

Počkám na tebe - Recenze

Kniha: Počkám na tebe
Série: Wait For You
Autorka: J. Lynn (pseudonym)
Počet stran: 362
Nakladatelství: Baronet
Anotace: Na něco se vyplatí si počkat…
Devatenáctiletá Avery Morganstenová nastupuje na malou univerzitu v Západní Virginii, tisíce kilometrů od domova. Domnívá se, že vzdálenost jí pomůže uniknout před tím, co se jí stalo na halloweenském večírku před pěti lety, kdy se její život navždy změnil. Nyní jen musí chodit včas na vyučování, nosit na levém zápěstí náramek, nepřitahovat k sobě zbytečnou pozornost a možná si najít pár přátel, protože to by byla příjemná změna. Rozhodně ale nepotřebovala a neměla v úmyslu přitáhnout pozornost jediného kluka, jenž by mohl otřást nejistou budoucností, kterou si pro sebe naplánovala.
Něco se vyplatí prožít…
Cameron Hamilton je metr devadesát vysoký sexy bůh s oslnivě modrýma očima, jemuž ženy padají k nohám. Má pozoruhodnou schopnost vyvolávat v Avery touhy, o nichž se domnívala, že jsou jí už navždy zapovězeny. Uvědomuje si, že se od něj musí držet dál, ale okouzlující a vtipný Cam s tím zatraceným dolíčkem na tváři se objevuje všude, kam se pohne. Zaplést se s ním je nebezpečné, ale když jiskřivé napětí, které je zachvátí pokaždé, jakmile se ocitnou spolu, už nelze dál přehlížet, probudí Cam v Avery něco, o čem neměla tušení, že v ní dřímá.
O něčem by se nikdy nemělo mlčet…
Když však Avery obdrží několik výhružných zpráv a telefonátů, nemá na vybranou a musí se postavit čelem minulosti, kterou toužila pohřbít. Někdo jí totiž odmítá dovolit, aby zapomněla na tu noc, kdy se všechno změnilo. Až zničující pravda vyjde najevo, vydrápe se z ní Avery tentokrát bez jizev? A bude tu Cameron pro ni, aby jí pomohl, nebo ho stáhne s sebou do propasti?
Za něco se vyplatí bojovat…

Jennifer L. Armentrout bydlí v Martinsburgu v Západní Virginii v USA. Když právě nepracuje, ráda čte, dívá se na zombie filmy nebo si užívá volný čas se svým manželem a psem Lokim. Hodně času rovněž tráví na Twitteru.
Už na základní škole, když začala psát povídky, snila o tom, že se stane spisovatelkou. A taky jí moc nešla matematika. Jennifer píše paranormální romány pro mládež, sci-fi, fantasy a romance ze současnosti.
J. Lynn je pseudonym autorky, pod kterým píše romantickou sérii Gamble Brothers, „new adult“ romány Počkám na tebe (Wait for You) a Jako led (Frigid) a paranormální sérii Nephilim Rising.

Devatenáctiletá Avery nastupuje na malou univerzitu ve Virginii, daleko od domova. Domnívá se totiž, že by konečně díky tomu mohla uniknout od toho co se jí stalo před pěti lety, kdy se její úplně změnil život. Tentokrát by, ale chtěla začít od začátku, najít si pár přátelé a pokusit se začít žít, jako to dělají lidi v jejím věku. Jenže pak ji osud do cesty přinese jednoho kluka jménem Cameron a to co se stane potom rozhodně v plánu neměla. Ale taky to s ním nebude mít úplně jednoduché, Cameron už na školu nějaký ten rok chodí a holky po něm doslova jedou. A pak tu je její minulost, která se ji bohužel vrátila. Začne dostávat výhružné zprávy a telefonáty, ale Avery se tomu chce postavit konečně čelem a zapomenout na to, někdo ji to asi dovolit nechce. Zjistí pravdu kdo ji vlastně otravuje? A dá se třeba nakonec ještě s Cameronem dohromady?

Moc dobře jsem věděla do čeho se pouštím a vlastně jsem tušila už předem o čem v knize půjde. Čekala jsem romantiku u které si skvěle odpočinu a přesně to se mi splnilo.

Je pravda, že jsem se na tento příběh dost těšila, už jen především, že tuto knihu mi trochu přípomínalo jinou knihu a doufala jsem, že tohle bude podobný. Svým způsobem ji byla podobná, ale celkově příběh byl úplně jiný a je pravdou, že kniha mě zpočátku trochu zklamala a malinko mě nudila, ale všechno se to srovnalo a vážně se mi to pak začalo víc líbit, ale zas tolik nadšená jsem z ní nebyla.

Hlavní hrdinku Avery jsem si oblíbila strašně moc a celou dobu jsem ji obdivovala a bylo jí mi i trochu líto. V životě to neměla jednoduché a kvůli tomu byla do sebe celkem uzavřená, proto se nechtěla nikomu otevřít a nikomu říct co ji vlastně v životě událo. Hlavní hrdina Cameron, oblíbenec všech holek. Tak u něj jsem ze začátku měla zvlaštní pocit a myslela jsem si, že to bude takový typický děvkař, ale byl to skvělý kluk, který se skvěle choval k Avery a byl prostě dokonalý :D, i když je tedy pravda že nikdo není dokonalý.

Kniha byla čtivá a četla se mi celkem rychle. A i když je tam především romantika, tak se tam řeším i jiné věci s těmi se kterými se můžeme v běžném životě setkat i my a můžeme se nad tím vlastně i zamyslet a být rádi, že se nám to třeba tohle nestalo, protože s čím se potýkala Avery by nechtěl nikdo z nás a tohle se mi na knize především líbilo.

Konec knihy byl pro mě celkem překvapující. Nečekala jsem to, i když tedy jedna věc byla jasná od začátku knihy a bylo jasné jak to vlastně celé dopadne. A autorka to uzavřela moc dobře a těším se na pokračování, které by mělo být o Cameronově sestře a kniha by měla vyjít ještě letos. Pokud jste tuto knihu ještě nečetli tak vám ji doporučuji, určitě to stojí za přečtení.

Anglická 1,2 * Německá * Italská * Francouzská * Česká

80 %

Waiting on Wednesday (30)

Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.

Buď se mnou
J. Lynn

Tereza Hamiltonová prožívá drsný rok – zamilovala se do nejlepšího kamaráda svého staršího bratra. Jase s ní ale nepromluvil od té doby, kdy jí věnoval opravdu úžasný, dech beroucí polibek, takový, co vám změní život. Tereza se právě vymotala z příšerného vztahu a navíc jí hrozí, že kvůli zranění bude muset dát sbohem taneční kariéře. Nastal čas na plán B – vysokou školu. Možná tak dostane šanci přesvědčit Jase, že jí jeden polibek nestačí...

Strašně se na knihu těším a podle anotace mě to zaujalo více než první díl, takže jsem na to dost zvědavá :)).

úterý 26. srpna 2014

Teaser tuesday (49)

Meme, které vytvořila Should Be Reading.

Cílem meme je vzít knihu, kterou právě čteš, otevřít ji na náhodné straně a vypsat dvě věty.

Kniha: Asylum
Autorka: Madeleine Rouxová
Nakladatelství: Jota

Podíval se na Abby a všiml si, že v očích se jí znovu mihl výraz strachu.

Najednou se mu na stole rozvibroval mobil.

(str. 87)

pondělí 25. srpna 2014

Týden s knížkou (7)

Meme z dílny Rodaw.

Jde o to ukázat knihy které jsem tento týden přečetli, čteme a na které se chystáme :).

Tento týden jsem přečetla (a dočetla) 3 knihy a jsem za to moc ráda. Tenhle týden se dám asi takový čtecí maraton, abych stihla přečíst to co potřebuji :) :D.

Přečetla jsem:
Knihu jsem měla rozečtenou minulý týden a úspěšně jsem ji již dočetla. Kniha se mi líbila, ale nebyla jsem z ní tolik nadšená jako ostatní.

Krásná knížka která mě strašně mě mile překvapila a moc se mi líbila. Všem ji můžu jenom doporučit. Je i tenká takže se dá přečíst za jeden den :).

Nádherná knížka, která se mi strašně moc líbila a nečekala jsem, že až tolik by se mi mohla líbit. Plno čtenářů už jí četlo, takže určitě někteří ví jak je kniha skvělá.

Rozečetla jsem:
Zbývá mi jenom kousek takže dneska to určitě dočtu. Jinak z knihy mám rozpoluplné pocity. Nevím moc co se i tom mám myslet. Líbilo se mi to, ale na druhou stranu mě kniha mírně zklamala, čekala jsem něco víc. Jsem především zvědavá na ten konec a už teď se začínám malinko bát.

Chystám se číst:
Tak na tohle jsem vážně strašně moc zvědavá a doufám, že mě to nezklame. Já radši od toho nic neočekávám a třeba mě to ještě překvapí :D.

Klasiku, kterou snad už četl každý, jen zas ne :). Knížku jsem si chtěla přečíst už dávno, ale musím to číst i do povinné četby takže se mi to pěkně spojí :D.