sobota 1. února 2014

On my wishlist (24)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.






14 komentářů:

  1. První díl mám už přečtený, trochu mě zklamal, ale stejně se těším na další díl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že mě moc nezklame, ale nějak netuším kdy se k ním dostanu :)).

      Vymazat
  2. Na tyto knihy mám zálusk. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle série vypadá skvěle. Kámoška četla první díl a moc z něj nadšená nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá skvěle ale někteří z ní radost moc nemají, jsem zvědavá co na ni řeknu já :)

      Vymazat
  4. Obe by som tiež moc chcela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Napodobne. Tieto knihy mi nesmú chýbať na poličke :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chvíli mě taky tyto knížky lákaly, ale teď už ani ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě lákají už hodně dlouho, ale pořád jsem se k nim nedostala :).

      Vymazat
  7. Dvojku by som si rada prečítala :)
    Ak chceš na našej stránke máme súťaž práve o Božského Bastarda :) Môžeš kuknúť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu zatím doma nemám takže určitě, děkuju moc :), zkusím štěstí :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)