pondělí 17. února 2014

Čarodějčina dcera - MiniRecenze


Kniha: Čarodějčina dcera
Díl v sérii: 1
Série: Čarodějčina dcera
Autorka: Adéla Rosípalová
Počet stran: 216, e-book
Anotace: Nikdo nezná svou minulost. Někteří ji nechtějí znát. Jiní se za ní honí celý život. A ti ostatní se ji dozví během okamžiku, který jim úplně změní život...

Novilla Awienová ví, že je adoptovaná. To je ale jedna z mála věcí, které o sobě zná; také má ráda fyziku, chemii a všechny vědy spojené s nimi. O své minulosti ovšem neví nic a její náhradní matka Vanessa zná maximálně její pravé jméno a věk.

Den, kdy Novilla odhalí pravdu, se stane osudným.

Není jednoduché být dcerou mocné čarodějky.



Tahle kniha se ke mně dostala úplně náhodně, takže jsem moc nevěděla o čem je a co od
ní mám čekat, ale jsem ráda, že jsem si ji přečetla, už snad kvůli tomu že ji napsala mladá česká začínající autorka. Je to autorčina prvotina a podle mě se ji moc povedla, i když pár nedokonalostí tam bylo, ale každý kdo začíná nemůžu být hned dokonalý. Námět, který autorka vymyslela se mi líbil a i když čarodějky celkově nikdy moc nemusím, tak v této knize mi překvapivě vůbec nevadily. Knížka byla čtivá a vůbec jsem se při čtení nenudila a stránky ubíhaly, což je velké plus. Jen mi některé pasáže přišly zvláštní, ale to hlavně proto, protože mi to občas přišlo všechno moc rychlé a proto jsem se v tom malinko někdy i ztrácela. Nejhorší pro mě byl konec, i když to myslím v dobrém slova smyslu, konec byl pro mě tak otevřený že potřebuji pokračování! Doufám, že ho Adél napíše co nejdřív. Jinak si myslím, že kniha stojí za přečtení a že by jste si ji časem měli přečíst!! Za sebe můžu tuto knihu doporučit!!!

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
75 %

4 komentáře:

  1. Mně se náhodou obálka moc líbí :) Možná bych tam dala jiný font - ale já jsem spíše na přeplácanosti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky líbí, ale brala jsem ji jako takový průměr :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)