úterý 18. února 2014

Teaser tuesday (32)



Meme, které vytvořila Should Be Reading.

Cílem meme je vzít knihu, kterou právě čteš, otevřít ji na náhodné straně a vypsat dvě věty.


Kniha: Rozpolcení (Temná akademie 3)
Autorka: Gabriella Poole
Nakladatelství: Fragment

Cassie vběhla do vody, až to zašplouchalo.

Vytrhla se z jeho objetí a zatnula pěsti.

(str. 164)

7 komentářů:

  1. No tak to zní zajímavě. Hlavně věta: Cassie vběhla do vody, až to zašplouchalo :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ta věta mě taky hodně pobavila proto jsem sem ji dala :D :D

      Vymazat
  2. Přemýšlela jsem, že bych si tuhle sérii přečetla. Je dobrá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl mě malinko zklamal to je pravda, ale druhý díl byl pro mě skvělý :). Víc budu v recenzi :), jedna by měla být zítra a druhá ve čtvrtek, ale radši nic moc neslibuju :)).

      Vymazat
    2. A třetí díl jsem teprve na začátku (dneska zatím nebyl moc čas číst) takže o něm nemůžu zatím říct nic :)).

      Vymazat
  3. V tejto sérií sa dajú nájsť aj vtipné pasáže aj keď je ich pomenej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)