neděle 7. července 2013

Posuď knihu podle obalu (2)



Meme pořádá Syki.

Cílem nedělního meme je zveřejnit obálku, anotaci knihy a hlavně názor na obálku.

Dneska jsem se rozhodla pro obálka lepší než minule. Doufám že se bude líbit i vám jako mě :D.


Kniha: Královské tajemství
Autorka: Lenka Cyprisová
Počet stran: 272
Vydáno (rok): vyjde 30.7. 2013
Anotace: Chtěli byste mít schopnost vidět do minulosti? Viki tuto schopnost má, ale zrovna dvakrát nadšená z ní není. Ono ani není divu; nikdo jí nevěří, nemá se komu svěřit. Všechno se ale začne měnit, když se rozhodne vypátrat, kdo je tajemná dívka z jejích vidin. Podaří se jí to? A za jakou cenu? Co při hledání najde a co naopak ztratí? A jak odhalení pravdy změní její život? Román o studentce vysoké školy, která v rámci praxe pracuje jako průvodkyně na hradě, vás zavede až do jednoho z nejslavnějších období českých dějin a možná vyřešíte i velkou záhadu české historie. Všechno totiž souvisí se vším a současnost se prolíná s minulostí možná víc, než si myslíte.

Můj názor na obálku:
Tahle obálka mě nadchla od té chvíle co jsem ji viděla. Miluji modrou barvu takže je to jasné. Ze začátku jsem ani nevěděla, že knihu napsala česká autorka. Mě poslední dobou čeští autoři baví mnohem víc číst než ty američtí. Je to zvláštní, protože já jsem dřív české autory vůbec nemusela, ale teď už je to úplně jinak. U této knihy si nejsem jistá jestli se mi bude tolik líbit, protože anotace mě tolik už nenadchla. No uvidíme, nechci předbíhat :DD.

1 komentář:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)