pátek 19. července 2013

Malé ženy - Recenze


Kniha: Malé ženy 
Autorka: Louisa May Alcott
Počet stran: 496 stran
Nakladatelství: Knižní klub
Anotace: Romantická Meg, nezkrotná Jo, nená padná Beth a rozmazlená Amy. Čtyři sestry, které musejí čelit stesku po tatínkovi, chudobě či vážné nemoci, ale hlavně svým vlastním tužbám a malým nectnostem. Čtyři dívčí hrdinky, jež postupně dospívají, zakládají vlastní rodiny a poznávají velké lásky, velké smutky, všední strasti i nevšední krásy života. To jsou proslulé Malé ženy, které se již po generace zapisují do srdcí stále nových čtenářů nejen v Americe, kde si získaly status věčného bestselleru. Nový český překlad poprvé po více než sto letech představuje čtenářům Malé ženy v kompletní nezkrácené podobě včetně druhého dílu.





Může obsahovat spoiler!!!

No co říct, mě se kniha líbila překvapivě moc. Jedinou výtku kterou mám k této knize je to že mi v některých částech přišla až moc romantická, ale co..

Jo

Koho jsem si oblíbila nejvíc??
U téhle knihy je to celkem těžké, každá postava měla něco do sebe, ale kdybych musela vybrat tak asi Jo. Ze začátku jsem ji nemohla vystát to je pravda :), ale pak když byla starší mi přišla rozumnější a oblíbila jsem si ji. Štvalo mě na ni jak pořád opakovala, že se nikdy nezamiluje a nakonec přece se... (to si můžete domyslet, nebo si knihu přečtěte :D) 

Když jsem knihu dočetla, dlouho jsem nad ní musela přemýšlet. Kniha mi přišla že může člověku něco do života dát. Někdy dost častým tématem se tam řešilo chudoba versus bohatství a díky této knize jsem na to změnila názor. Pořád si myslím že lidi by si v penězích měly být rovni (nemyslím úplně). Ale to se holt nikdy nezmění a nikdy to nebude podle mých představ :DD.

V této knize knize nečekejte žádnou akci (pro někoho spíše nudné), ale spíše takové příjemné čtení na léto :). 

Slovo závěrem...
Knihu můžu jenom doporučit :), víc k tomu nemusím ani dodávat ;).

Předevčírem jsem viděla film, a musím říct že mě trochu zklamal. Nevím proč, ale nakonec jsem mu dala 4/5 (hvězdičky).


Hodnocení obálky



Moje hodnocení



Hodnocení v procentech


95 %

2 komentáře:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)