středa 24. července 2013

Novinky (1)


Rozhodla jsem se že napíšu takový malý článeček :DD.

Dneska jsem měla svátek (teď víte jak se jmenuju :D) a já jsem si před týdnem koupila/dostala knížku. Já to možná divný, ale mě se hrozně líbila a ji chtěla mít už hned a nechtěla jsem čekat týden :D. Je to kniha Zapomenutá od Catherine McKenzieové, knihu asi moc lidí nezná, ale mě zaujala díky obálce a anotaci. Obálka je úžasná :). Řekla bych že je spíše pro starší, ale co..

Anotace: Emma Tupperová má slibně rozběhnutou kariéru, spoustu přátel, skvělého milence… Všechno se však náhle sesype jako domeček z karet. Její umírající matka projeví přání, aby navštívila Afriku. Emma do Afriky skutečně odjede a stráví tam proti své vůli více času, než původně plánovala. Přežije zemětřesení, ale doma ji zatím prohlásí za mrtvou. Po návratu s hrůzou zjistí, že přišla o byt, o prestižní práci i o přítele.
Lze v takové situaci začít nový život? Emma pomalu otvírá mysl i srdce novým možnostem. Jednu z nich představuje přitažlivý muž, kterého po návratu našla ve svém bytě. Emma obnovuje svou zhroucenou existenci a postupně s překvapením zjišťuje, proč ji vlastně matka poslala do Afriky.


Fotka by už měla být lepší

Poté jsem se vydala ještě do městské knihovny a tam jsem si půjčila:
Bez tebe to není léto - Jenny Hanová
Past na Sněhurku - Krystyna Kuhn
Popelčina kletba . Krystyna Kuhn
Pohádkový zločin - Krystyna Kuhn

 





Ještě se chci omluvit že jsem ještě nepřidala recenzi na knihu Drakie, ale teď nějak nestíhám, dokonce týdne to budu zveřejnění, určitě ;).

To je asi všechno :)), mějte se!!!

1 komentář:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)