sobota 6. července 2013

Knižní maraton - Na závěr



Projekt pořádala Ettelëa.

No nejradši bych tenhle článek jsem radši nedávala, protože se stydím :/ :). Víte proč??
Asi už víte, nestihla jsem to, a mě to celkem mrzí. Předem se chci taky omluvit že jsem nepřidávala aktualizace, ale nemělo to cenu, zjistíte proč..


Kolik jsem toho přečetla??
Rozhodla jsem se že jich přečtu 7, ale přečetla jsem jich jenom 3, což mě hrozně štve. U čtvrté knihy jsem právě teď v polovině. V poslední aktualizaci jsem vysvětlovala jak jsem na tom (více ZDE), ale pak jsem onemocněla, dost blbý na začátku prázdnin, ale což lepší na začátku než v polovině prázdnin to by bylo pro mě stokrát horší. 

Zasekla jsem se u knihy Rozum a cit, ve středu jsem ji rozečetla, ale vrátila jsem k ní až v pondělí a teď jak to tady píšu tak je mi z toho špatně jak dlouho jsem nečetla :/// :). Začátek mě docela dost nudil a pořádně jsem se začetla až po dvou dnech, takže jsem knihu četla přibližně tři dny. Momentálně čtu Malé ženy, a kniha mě docela celkem překvapila, chtěla bych jí do konce týdne přečíst, ale já myslím že to nezvládnu, není to málo stránek.

Přečetla jsem pak Krásnou loupežnici a Mayské proroctví: Hadí spirála.
Na ostatní knihy ze seznamu se chystám přečíst za tento měsíc.

Doufám že jste nedopadly tak špatně jako já :)).

Opička na závěr :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)