pátek 1. listopadu 2013

Nepřítel mého nepřítele - Recenze


Kniha: Nepřítel mého nepřítele
Díl v sérii: 2
Série: Bavettovi
Autorka: Kateřina Petrusová
Počet stran: 360
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?

Něco o autorce: 
Kateřina Petrusová se narodila 23. března 1982 v Pardubicích. Své první dvě povídky napsala ve čtrnácti letech. Další přišly o tři roky později, kdy se zúčastnila literárních soutěží. Hned potom šlo psaní opět k ledu, dokud nenarazila na plno stějně nadšených pisatelek. Tentokrát už toho nenechala a vyklubala se z toho její knižní prvotina s názvem Nebezpečná láska.
V současné době žije v Pardubicích se svým manželem a dvěma dcerami.





Může obsahovat spoiler!!

Joan se vzdala své práce policajtky, kvůli své dceři. Jenže minulost se k ní po třech letech dostane. Jednoho dne ji unesou dceru a dostane ji zpátky pokud zabije Roberta Bavettu. Přijme to, ale postupem času si uvědomí jestli je to schopná a jestli má jinou šanci zachránit svou dceru. Zabije ho nebo se rozhodne to všechno udělat jinak? 

Itálie - Florencie
Od druhého dílu jsem vůbec netušila co mám čekat. Už před čtením jsem věděla, že to bude o druhém bratrovi Roberta, kterého jsem moc v lásce neměla. Jinak se mi knížka líbila moc, ale první díl byl o chloupek lepší. Druhý díl byl oproti prvnímu dílu úplně jiný, ale i tak tomu nechyběla originalita. 

Postavy.. Roberta no jak jsem říkala moc v lásce jsem ho moc neměla, ale bylo tím, že jsem ho dá se říct
neznala. Po dočtení druhého jsem ho mohla dostatečně poznat a úplně jsem na něj změnila názor. Choval se líp a líbilo se mi jak se zachoval k Joan a k Amy. 
 Joan.. tu už jsem si tolik neoblíbila, nevím totiž moc co si o ní mám myslet, možná budu mít menší příležitost ji poznat ještě ve třetím díle.
 Poslední koho zmíním je Johnny. To je úžasný člověk, i když je to jenom vymyšlená postava, přijde mi jako reálná. Proč jsem si ho oblíbila byl ten důvod, protože jsem se u něho strašně nasmála. Ty jejich rozhovory Johnnyho a Roberta, to jak spolu mluvily, no já jsem z toho prostě nemohla..


Knížka byla napsaná čtivě, ale našla jsem chvilkami i nudné části, ale bylo jich
málo. Z žánrů zde bylo zas od každýho trochu, nechyběla tomu akce, napětí, vtipy, humor, romantika.. té tam ke konci bylo možná trošku moc, ale mě to nevadí, i když někomu právě může. To co mi oproti prvnímu dílu chybělo, možná to tak mělo být, ale chybělo mi tam ty překvapení a zvraty, ale kdyby to podobné jako v prvním díle tak by to nespíš nebyl tolik originální příběh a to by byla vážně škoda. Konec knihy jsem ráda tak jak to skončilo, ale myslela jsem si, že to bude trošku jinak. 

Slovo závěrem..
Řekla bych vám toho samozřejmě víc, ale nechci vám prozradit to co se v knížce dělo. Jedním (možná více) slovem můžu říct, že je to prostě úžasná, dokonalá, skvělá.. knížka, která stojí za přečtení. 
A autorka si mě získala a strašně jsem si ji oblíbila a obdivuju ji za tak krásné dílo.  

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
95 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)