pátek 8. listopadu 2013

Pohádkový zločin - MiniRecenze


Kniha: Pohádkový zločin
Autorka: Krystyna Kuhn
Počet stran: 190
Nakladatelství: Víkend
Anotace: Třináctiletá Gina přijela do Paříře a z okna luxusního bytu matčina přítele z nudy sleduje dění v protějším domě. Když ale za jedním oknem vidí vraždu a vzápětí tam vypukne požár, svět jako by se rázem postavil na hlavu. Mrtvé tělo se nenašlo, policie jí nevěří, matka má práci v Opeře, jediným pomocníkem je chlapec arabského původu, který na ulici čistí boty. Ale kdo je ten tajemný muž, který Ginu sleduje...?


Něco o autorce:
Krystyna Kuhn se narodila v roce 1960 ve Würzburgu jako sedmé z osmi dětí. Studovala slavistiku, germanistiku a dějiny umění, mimo jiné v Moskvě a Krakově. Pracovala jako redaktorka a vydavatelka. Od roku 1998 se věnuje vlastní tvorbě. S oblibou píše thrillery a detektivky. Žije s manželem a dcerou nedaleko Frankfurtu.






Může obsahovat spoiler!!

Krátká, ale moc pěkná knížka. Začátek mě sice malinko nudil a vůbec jsem netušila o
čem by mohla být kniha dál, ale postupně jsem knížku chápala a chtěla hrozně vědět jak to dopadne. Když jsem knížku dočítala tak jsem si ani pomalu neuvědomila, že už je konec a klidně bych knížku prodloužila o pár stránek. Jinak to mezi Noahem a Ginou mohla autorka trošku víc uzavřít, třeba aby se dali dohromady.. :D, to je jediná výtka kterou ke knize mám. Jestli chcete odpočinkovou knížku je tahle přímo ta pravá. 
Knížku moc lidí asi nečetlo, ale myslím si, že stojí za přečtení. Knížka mě totiž mile překvapila a nemyslela jsem si, že mě bude tolik bavit, kvůli začátku který se pomalu rozjížděl jsem si myslela, že mě knížka bude spíš nudit a možná i ji nedočtu, udělala bych ale velkou chybu :D. Podle anotace jsem si myslela, že knížka bude trošku o něčem jiném, ale zmýlila jsem si. Knížka určitě za jedno přečtení stojí, tak z chutí do ní :).

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
75 %

2 komentáře:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)