pátek 8. listopadu 2013

Past na Sněhurku - MiniRecenze


Kniha: Past na Sněhurku
Autorka: Krystyna Kuhn
Počet stran: 207
Nakladatelství: Víkend
Anotace: Čtrnáctiletá Stella ztratila paměť při autonehodě, při níž přišla o život její matka. Stella se na ostrově v Severním moři, kam se přestěhovala s otem, který tu hledá zapomnění, ocitla daleko od svých přátel a připadá si opuštěná. Ve škole se s ní baví jenom podivná Antje a pohledný Robin, o něhož se však zajímá právě Antje. Navíc se kolem Stelly dějí záhadné věci způsobující, že si připadá jako v té nejhorší noční můře. Musí se potýkat nejen s nimi, ale i s nedůvěrou okolí, které vše připisuje pouze jejímu špatnému zdravotnímu stavu. Stella však začne brzy tušit, že klíčem k vyřešení všech problémů jsou vzpomínky. S Robinovou pomocí začíná objevovat pravdu, která vede k odhalení strašlivého tajemství, tak neuvěřitelného, až se její paměť zdráhá jej odhalit... Dokáže Stella zjistit, co se tehdy skutečně stalo?

Něco o autorce:
Krystyna Kuhn se narodila v roce 1960 ve Würzburgu jako sedmé z osmi dětí. Studovala slavistiku, germanistiku a dějiny umění, mimo jiné v Moskvě a Krakově. Pracovala jako redaktorka a vydavatelka. Od roku 1998 se věnuje vlastní tvorbě. S oblibou píše thrillery a detektivky. Žije s manželem a dcerou nedaleko Frankfurtu.





Může obsahovat spoiler!!

Druhá knížka kterou jsem od této autorky četla a líbila si mi snad ještě víc. Knížka je hlavně o tom, že hlavní
hrdinka Stella měla autonehodu, při ní umřela její matka a bratr. Co se tehdy stalo? To vše se řeší celkem celou knížku a hlavně kdo za to všechno mohl! Pořád jsem si myslela někoho jiného.
Knížka byla čtivá a hlavně byla napínavá od začátku až dokonce a byla jsem strašně zvědavá jak to skončí a klidně bych brala kdyby byla delší, protože mě fakt bavila.
Postavy.. Stella byla fajn holka a jako knižní postavu jsem ji měla ráda. Robin no o něm pořád nějak netuším co si myslet, moc mi asi nesedl.
Myslím si, že je to knížka kterou by si měl přečíst každý, kdo má rád napínavé příběhy. Sice to není nic extra a když si knížku nepřečtete tak o nic nepřijde, ale já si myslím, že jako oddechová čtení na jedno odpoledne je to super. Doporučuju!!

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
90 %

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)