sobota 18. října 2014

Přečteno - Září 2014



Tento měsíc jsem přečetla pouze 5 knih a důvod je takový především, že jsem byla týden pryč a tam jsem nečetla vůbec a s další důvod je i škola, ale vždyť to asi všichni znáte :D. I tak já jsem spokojená, čekala jsem to horší. 

 Cizí slovo láska - Erin McCahanová (4/5)
Začátek mi dělal trochu problém, ale i tak se mi to moc líbilo. Je to skvělé oddechové čtení, trošku jiné než byste asi zprvu čekali, ale rozhodně to stojí za přečtení :).

Hon - Andrew Fukuda (4/5)
Knížka mě mile překvapila, nečekala jsem, že by se mi to mohla tak líbit, některé věci mi přišli zvláštní, ale tak hlavně je to zajímavý příběh o upírech. Druhý díl je prý ještě lepší tak jsem zvědavá jak se mi to nakonec bude líbit.

Šílený profesor - Charles Gilman (4/5)
Skvělá dětská knížka, která rozhodně nezklamala.

Najít Sky - Joss Stirling (3/5)
Bylo mi tak trochu jasné, co od tohohle příběhu čekat, ale i tak jsem byla spokojená a líbilo se mi to. I když je pravda, že zpočátku jsem byla trochu zmatená. Průměrná kniha, ale četla jsem už lepší.

Mlžné kameny - Christoph Marzi (3/5)
Od této knihy jsem zas čekala trochu víc, ale tak uvidíme co nakonec přinese poslední díl. Doufám jen, že bude zajímavější :).

A co hezkého jste v Září přečetli vy? :)

6 komentářů:

  1. Hon by som si tiež rada prečítala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hon si určitě přečti, mě se to překvapivě moc líbilo :)) auž se nemůžu dočkat až si přečtu druhý díl :)).

      Vymazat
  2. Já bych si chtěla přečíst Hon. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné knihy. akorát ta obálka na profesora je pěkně děsivá :D jinak na Najít Sky se opravu těším a jsem hodně zvědavá, jak se mi bude nebo nebude líbit, když jsi psala, že byla průměrná, hm... po Únosu čtvrté princezny mám možná trochu přehnaná očekávání od této autorky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :).
      Ta obálka je děsivá, ale naživo je ještě víc :D.
      No řeknu ti že Únos čtvrté princezny byl pro mě daleko lepší. :) Sama jsem zvědavá co na to řekneš, ale radši moc velké očekávání neměj :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)