Počkám na tebe - Recenze

Kniha: Počkám na tebe
Série: Wait For You
Autorka: J. Lynn (pseudonym)
Počet stran: 362
Nakladatelství: Baronet
Anotace: Na něco se vyplatí si počkat…
Devatenáctiletá Avery Morganstenová nastupuje na malou univerzitu v Západní Virginii, tisíce kilometrů od domova. Domnívá se, že vzdálenost jí pomůže uniknout před tím, co se jí stalo na halloweenském večírku před pěti lety, kdy se její život navždy změnil. Nyní jen musí chodit včas na vyučování, nosit na levém zápěstí náramek, nepřitahovat k sobě zbytečnou pozornost a možná si najít pár přátel, protože to by byla příjemná změna. Rozhodně ale nepotřebovala a neměla v úmyslu přitáhnout pozornost jediného kluka, jenž by mohl otřást nejistou budoucností, kterou si pro sebe naplánovala.
Něco se vyplatí prožít…
Cameron Hamilton je metr devadesát vysoký sexy bůh s oslnivě modrýma očima, jemuž ženy padají k nohám. Má pozoruhodnou schopnost vyvolávat v Avery touhy, o nichž se domnívala, že jsou jí už navždy zapovězeny. Uvědomuje si, že se od něj musí držet dál, ale okouzlující a vtipný Cam s tím zatraceným dolíčkem na tváři se objevuje všude, kam se pohne. Zaplést se s ním je nebezpečné, ale když jiskřivé napětí, které je zachvátí pokaždé, jakmile se ocitnou spolu, už nelze dál přehlížet, probudí Cam v Avery něco, o čem neměla tušení, že v ní dřímá.
O něčem by se nikdy nemělo mlčet…
Když však Avery obdrží několik výhružných zpráv a telefonátů, nemá na vybranou a musí se postavit čelem minulosti, kterou toužila pohřbít. Někdo jí totiž odmítá dovolit, aby zapomněla na tu noc, kdy se všechno změnilo. Až zničující pravda vyjde najevo, vydrápe se z ní Avery tentokrát bez jizev? A bude tu Cameron pro ni, aby jí pomohl, nebo ho stáhne s sebou do propasti?
Za něco se vyplatí bojovat…

Jennifer L. Armentrout bydlí v Martinsburgu v Západní Virginii v USA. Když právě nepracuje, ráda čte, dívá se na zombie filmy nebo si užívá volný čas se svým manželem a psem Lokim. Hodně času rovněž tráví na Twitteru.
Už na základní škole, když začala psát povídky, snila o tom, že se stane spisovatelkou. A taky jí moc nešla matematika. Jennifer píše paranormální romány pro mládež, sci-fi, fantasy a romance ze současnosti.
J. Lynn je pseudonym autorky, pod kterým píše romantickou sérii Gamble Brothers, „new adult“ romány Počkám na tebe (Wait for You) a Jako led (Frigid) a paranormální sérii Nephilim Rising.

Devatenáctiletá Avery nastupuje na malou univerzitu ve Virginii, daleko od domova. Domnívá se totiž, že by konečně díky tomu mohla uniknout od toho co se jí stalo před pěti lety, kdy se její úplně změnil život. Tentokrát by, ale chtěla začít od začátku, najít si pár přátelé a pokusit se začít žít, jako to dělají lidi v jejím věku. Jenže pak ji osud do cesty přinese jednoho kluka jménem Cameron a to co se stane potom rozhodně v plánu neměla. Ale taky to s ním nebude mít úplně jednoduché, Cameron už na školu nějaký ten rok chodí a holky po něm doslova jedou. A pak tu je její minulost, která se ji bohužel vrátila. Začne dostávat výhružné zprávy a telefonáty, ale Avery se tomu chce postavit konečně čelem a zapomenout na to, někdo ji to asi dovolit nechce. Zjistí pravdu kdo ji vlastně otravuje? A dá se třeba nakonec ještě s Cameronem dohromady?

Moc dobře jsem věděla do čeho se pouštím a vlastně jsem tušila už předem o čem v knize půjde. Čekala jsem romantiku u které si skvěle odpočinu a přesně to se mi splnilo.

Je pravda, že jsem se na tento příběh dost těšila, už jen především, že tuto knihu mi trochu přípomínalo jinou knihu a doufala jsem, že tohle bude podobný. Svým způsobem ji byla podobná, ale celkově příběh byl úplně jiný a je pravdou, že kniha mě zpočátku trochu zklamala a malinko mě nudila, ale všechno se to srovnalo a vážně se mi to pak začalo víc líbit, ale zas tolik nadšená jsem z ní nebyla.

Hlavní hrdinku Avery jsem si oblíbila strašně moc a celou dobu jsem ji obdivovala a bylo jí mi i trochu líto. V životě to neměla jednoduché a kvůli tomu byla do sebe celkem uzavřená, proto se nechtěla nikomu otevřít a nikomu říct co ji vlastně v životě událo. Hlavní hrdina Cameron, oblíbenec všech holek. Tak u něj jsem ze začátku měla zvlaštní pocit a myslela jsem si, že to bude takový typický děvkař, ale byl to skvělý kluk, který se skvěle choval k Avery a byl prostě dokonalý :D, i když je tedy pravda že nikdo není dokonalý.

Kniha byla čtivá a četla se mi celkem rychle. A i když je tam především romantika, tak se tam řeším i jiné věci s těmi se kterými se můžeme v běžném životě setkat i my a můžeme se nad tím vlastně i zamyslet a být rádi, že se nám to třeba tohle nestalo, protože s čím se potýkala Avery by nechtěl nikdo z nás a tohle se mi na knize především líbilo.

Konec knihy byl pro mě celkem překvapující. Nečekala jsem to, i když tedy jedna věc byla jasná od začátku knihy a bylo jasné jak to vlastně celé dopadne. A autorka to uzavřela moc dobře a těším se na pokračování, které by mělo být o Cameronově sestře a kniha by měla vyjít ještě letos. Pokud jste tuto knihu ještě nečetli tak vám ji doporučuji, určitě to stojí za přečtení.

Obálky
Anglická 1,2 * Německá * Italská * Francouzská * Česká

80 %