sobota 2. srpna 2014

Co vyjde v Srpnu (2014)


Baronet




Host


BB/art



Fragment





Moba



XYZ


Alpress


Jota




Ikar



YOLI



CooBoo





Zdroje: bux.cz, baronet.cz, alpress.cz, nakladatelstvi.hostbrno.cz, bbart.cz, fragment.cz, jota.cz, cooboo.cz, shop.mobaknihy.cz

Které knihy mě nejvíc zaujali?
  • Remy
  • Poslední čarodějka - Mlžné kameny
  • Zlomená
  • Sirotčinec slečny Peregrinové - Podivné město
  • Provdaná proti své vůli
  • Manželovo tajemství
  • Labyrint - Útěk
  • Škola dobra a zla
  • Kde hvězdy stále září
A které knihy zaujali vás ? :)

16 komentářů:

  1. Konečne vyjde Som rozohnená !!! :) Ale teším sa aj na Labyrint, Remyho, Školu dobra a zla a Kde hvězdy stále zaří ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni se na tu knížku těší :D, já jsem zatím nečetla ani ten první díl, asi to budu muset napravit :).

      Vymazat
  2. Samé skvělé knihy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. nemůžu, ale opravdu NEMŮŽU se dočkat Rozohněné :-) pro mě to je nejočekávanější kniha roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni si na to těší :D. Musím si konečně přečíst už ten první díl :DD.

      Vymazat
  4. Hrozně ráda bych si přečetla Smrt démona! Ale z tolika knih se těžko vybírá jedna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, někdy je to vážně těžké :).

      Vymazat
  5. Vychází hodně dobrých knížek, ale já si budu pořizovat asi jen dvě a to Manželovo tajemství a Labyrint kvůli tomu filmu, co má být v kinech. Dost se na to těším, ale propaguji pravidlo prvně kniha potom film. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, plno knih vyjde a kde se pak na to mají brát peníze :DD. Na tyhle dvě knihy se taky moc těším :). Ano taky se snažím nejdříve přečíst knihu a pak až film, ale ne vždy se mi to podaří :))

      Vymazat
  6. Mě nejvíc nadchly další díly Elyonovy země, nedávno jsem dočetla první díl a moc se mi líbil. A pak samozřejmě Poslední čarodějka :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu sérii se teprve chystám a moc se na to těším :).

      Vymazat
  7. Samé skvělé knihy! Skoro všechny bych si chtěla koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano! :) Jen ty peníze by to chtělo :DD.

      Vymazat
  8. Má vyjít spousta nádherných knih.. bože a já si dala zákaz nakupování.... no asi to zase poruším..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :)). Njn to ani jinak nejde pak už :DD.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)