středa 30. října 2013

Kniha tajných přání - MiniRecenze


Kniha: Kniha tajných přání
Autorka: Stefanie Dorr
Počet stran: 136
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Chtěli byste mít kouzelný proutek a splnit si všechna přání? Jsem Lena a chodím do nové školy, protože se naši rozvedli. Přála jsem si spoustu věcí, ale nic z toho se nesplnilo. Nedávno jsem ale společně s Goethem (to je můj pes) v parku našla pero. Nejdřív jsem si myslela, že je to jen super doplněk k zápisníku od tety. Ale to jen do doby, než jsem začala psát… Všechno, co perem do zápisníku napíšete, se stane skutečností! Je tohle vůbec možné? Jen to nefunguje na moje přání. Nevadí, i tak je to super!



Může obsahovat spoiler!!

Můj názor: Hned pro začátek můžu říct, že to není které bych se někdy vrátila. Sice to
byla tenká knížka (nejtenčí co jsem snad četla) tak se četla celkem pomalu, důvod není až tak ten, že byla knížka nudná, ale každá stránka byla obsáhlá textem.. Další věc, která mi přišla zvláštní bylo, že autorka na to šla podle mě až příliš rychle, mohla nám nejdřív víc popsat a seznámit s příběhem. Hlavní hrdinka Lena byla fajn holka, ale nějak ani po dočtení druhého dílu netuším moc kdo vlastně je. Příběh mohl být na můj vkus víc promyšlený. A abych knihu jenom nekritizovala, protože mi přijde, že to tak dělám, takže můžu říct, že jako oddechová knížka to není zas tak špatný, ale doporučuju to spíš pro mladší čtenářky, těm by se to rozhodně líbit mohlo. 

Slovo závěrem..
Pokud já vám víc jak 15, rozhodně se do knížky ani nepouštějte, v tomhle ohledu si myslím, že je to ztráta času, ale nic vám nezakazuji, jenom doporučuju. Mladším čtenářům to můžu doporučit je to nenáročné čtení na jedno odpoledne..

Hodnocení obálky 

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech 
42 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

1 komentář:

  1. Vypadá to,že se jedná o knihu pro mladší čtenáře. :) Ji si na seznam určitě nenapíšu. :) :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)