středa 30. října 2013

Prázdniny s kouzelným deníkem - MiniRecenze


Kniha: Prázdniny s kouzelným deníkem
Autorka: Stefanie Dorr
Počet stran: 136
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Taky sníte o tom, že se vaše tajná přání splní?
Jsem Lena a můžu druhým plnit spoustu snů. Ptáte se, jak je to možné? Mám kouzelný zápisník, do kterého prostě napíšu, co si přejí ostatní, a... stane se. Teď navíc začínají konečně prázdniny a čeká nás skvělé dobrodružství. Jen můj zápisník najednou nefunguje, tak jak by měl. A to ho jen vzal Goethe, můj pes, na chvíli do tlamy. Jak se to mohlo stát? Chtěla bych splnit ještě tolik přání, a najednou nemůžu? S tím se rozhodně musí něco udělat! 


Může obsahovat spoiler!!

Můj názor: Hned po pár stránkách mě knížka zklamala. Proč? Menší spoiler!! - Na konci
prvního dílu se stane to, že její pes ji rozkouše pero i deník a svá přání nemá pak už jak splnit a co mě naštvalo/zklamalo bylo to, že ona záhadným způsobem (v druhém díle) našla deník i pero a mohla klidně psát dál.. To jsem vážně nepochopila, ale zas o čem by pak kniha byla, i tak je to divný.. Konec spoileru. Jinak knížka byla v podobném duchu jako první díl, akorát Lena měla prázdniny a příběh byl malinko jiný a přibyly nové postavy. Další věc, která mi vadila byla ta, že knížka byla skoro o ničem, v prvním díle bylo aspoň trošku napětí.. Nechci nějak víc kritizovat, protože sama bych to asi nenapsala líp, možná i hůř. Autorka se snažila, ale mě tím prostě nezaujala a obě knížky mě celkem zklamaly. Knížce jsem dala 3 hvězdičky, protože první je za obálku, druhá za snahu a třetí za nenáročné čtení na jedno odpoledne.

Slovo závěrem..
Jako oddechová knížka to bylo dobrý, ale i tak to bylo celkem ztráta času.

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
40 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

2 komentáře:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)