středa 28. srpna 2013

15 reading challenge - ZÁVĚR


Projekt který vymyslela Roxanne.

Více informací najdete ZDE.

Článků udělám 2 a to úvodní a závěreční, ale postupně budu úvodní článek aktualizovat.

Počet stran: 2058 Počet knih: 6

Day 1, 10 stran - splněno
Už od neděle čtu knížku Stmívání, teď nebyl čas moc číst, dneska jsem přečetla 30 stránek, ale rozhodně 100 stránek ještě přečtu.

Day 2, 20 stran - splněno
Dneska jsem dočetla knížku Stmívání a upřímně mě mile překvapila, zbývalo mi přesně 171 stránek a zvládla jsem to ani ne za odpoledne :)). Rozhodně dneska začne číst druhý díl Nový měsíc a moc se na knížku těším :).

Day 3, 30 stran - splněno
Pořád čtu knížku Nový měsíc a celkem se mi líbí, ale jednička pro mě byla zatím lepší, holt Edwarda jsem si v knížce oblíbila moc a teď mi v knížce dost chybí :/ (doufám že tohle není spoiler!!), vím jak by to mělo skončit takže doufám že to tak nějak podobně skončí :)).

Day 4, 40 stran - splněno
Dneska jsem dočetla knížku Nový měsíc a celkem se mi líbila, ale pro mě byl první díl prostě lepší :D. Dneska bych chtěla ještě rozečíst knížku Proměněna za soumraku a na knížku se moc těším, protože druhý díl byl prostě strašně super ;)).

Day 5, 50 stran - splněno
Dneska jsem četla hodně ale hodně málo.. přečetla jsem jenom těch 50 stránek, pořád čtu Proměněna za soumraku :D.

Day 6, 60 stran - splněno
Dnes jsem se rozečetla celkem hodně, skoro 200 stránek jsem už přečetla a knížka mě dost baví, pořád se to týká knížky Proměněna za soumraku, i když co mě na téhle knížce hrozně štve je milostný trojúhelník (kdo četl ví o čem mluvím), doufám že to nejpozději do zítřka přečtu, protože už se nemůžu dočkat na knížku kterou se chystám číst :DD.

Day 7, 70 stran - splněno
No včera jsem si myslela, že knížku Proměněna za soumraku dočtu, ale nějak jsem včera nestíhala, takže dneska snad už jo :)), zbývá mi cca 100 stránek, to budu mít hned ;).

Day 8, 80 stran - splněno
Tak jsem již dočetla knížku Proměněna za soumraku a knížka byla pěkná, ale druhý díl se mi líbil víc :).. ještě včera jsem rozečetla Rezistenci a knížka se mi zatím líbí moooc :DD. Uvidíme jak na tom budu dneska.

Day 9, 90 stran - splněno
No včera jsem zase nějak moc nečetla, no nebylo moc času, a myslím že dneska to taky nebude o moc lepší, a nejlepší na to je, že i přesto mám pořád splněno a to jsem už psala celkem dost že nestíhám, doufám že nějak den mi tu radost nezkazí ;)). Jinak momentálně čtu Rezistenci a moc se mi líbí, je trochu jiný než první díl, je tam víc akce a napětí (teda pro mě), ale i přesto se mi víc zatím líbí první díl, no uvidíme.. co mi knížka přinese dneska :)).

Day 10, 100 stran - splněno
No dneska jsem zase moc nečetla, ale těch 100 stránek jsem dala!! Jinak momentálně čtu Rezistenci, a jenom doufám že to zítra dočtu, knížka je zatím moc pěkná :).

Day 11, 110 stran - splněno
Tak jsem konečně dočetla Rezistenci a knížka byla úžasná, určitě si ji přečtu znavu a doufám že bude film :D. Momentálně budu číst druhý díl série Hra lží a moc se na to těším :D.

Day 12, 120 stran - splněno
Tak dneska jsem rozečetla Hra lží, chtěla jsem to i dočíst, ale chtělo mi spát :), tak to snad dneska dočtu :)), a doufám že rozečtu další knížku.

Day 13, 130 stran - splněno
Dočetla jsem knížku Hra lží a knížka se mi moc líbila :). Zítra si chystám číst Léto, kdy jsem zkrásněla, a na tuhle knížku se celkem těším :).

Day 14, 140 stran - splněno
Rozečetla jsem knížku Léto, kdy jsem zkrásněla a knížka mě mile překvapila, doufám že to do zítřka dočtu.

Day 15, 150 stran - splněno
Tak dočetla jsem Léto, kdy jsme zkrásněla a ještě k tomu jsem rozečetla Bez tebe to není léto, doufám že ji zítra přečtu, i když o tom trošku pochybuju :).

Mám z toho vážně radost, že se mi to takhle podařilo splnit, když jsem teď nějak moc nečetla :)).

1 komentář:

  1. Anonymní8/9/14

    d spend each lunch hour out on the gras called Senior Lawn, surrounded bby admiring lionesses who were just glad to be ciunted among his
    kingdom. Retailers don't need to bee the only ones capitalizing on the revenue brought in by
    lap desks, bean bag, chairs and dorm accessories.
    Cover with almond milk, haaelnut milk or coconut mipk (to taste).



    my web blog ... back school movie

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)