pátek 30. srpna 2013

Bez tebe to není léto - Recenze


Kniha: Bez tebe to není léto 
Díl v sérii: 2
Série: Léto
Autorka: Jenny Hanová
Počet stran: 264 stran
Nakladatelství: Jota
Anotace: Dva bratři. Jedna opravdová láska. Léto už nikdy nebude takové jako dřív. 
Belly strávila dosud každé léto svého života v domě na pláži v městečku Cousins. Jenomže teď se všechno změnilo. Když už to téměř vypadalo, že s Konrádem, svou osudovou láskou, přece jen začne chodit, nakonec skončila jen se zlomeným srdcem. A teď ji čeká vůbec první léto doma, ve městě. Bez pláže, bez oceánu a hlavně bez těch, které má po své rodině nejraději na světě — bez Susanny, bez Jeremiáše a samozřejmě i bez Konráda. Nejlepší Bellyina kamarádka Taylor má spoustu náhradních prázdninových plánů („Vždyť i tady jsou super kluci! A bazén taky, no ne, Belly?“). Jenomže pak jednoho dne zazvoní Belly mobil a Jeremiáš jí oznamuje, že Konrád zmizel. Všechno napovídá tomu, že odjel do Cousins. Proč? Co ho k tomu přimělo? A tak se Belly s Jeremiášem vydávají na záchrannou misi do tolik milovaného letního domu.
Zažije sedmnáctiletá Belly nakonec jen další léto plné naděje a trápení, které jí její láska ke Konrádovi přináší? Nebo se ho už konečně dokáže vzdát a zařídit si vlastní život?


BOOK TRAILER


Může obsahovat spoiler!!!

Belly trávila každé léto v Cousins, ale letos se všechno změnilo, celé léto měla zůstat doma s kamarádkou Taylor.. Jenomže jednoho dne zavolá Belly Jeremiáš, že Konrád zmizel. Belly mu okamžitě oznámila, že jde s ním. Rozhodl si ho najít oba, hledali ho ve škole a pak jim jedna jeho kamarádka oznámila, že odjel do Cousins. Hned se tam vydali a naštěstí ho tam našli. Jeremiáš mu pořád dokola opakoval aby se vrátil do školy, ale on nechtěl o tom nic slyšet. Časem Belly všechno pochopila a Jeremiáš taky. Nechtěl odjet, protože jejich táta chtěl dům prodat a on to nechtěl dopustit. Vyřeší se to všechno nebo jejich táta dům prodá?? 

Belly - Jeremiáš
Od knížky jsem popravdě nevěděla co mám čekat, protože sice jsem četla předchozí díl, ale tak nějak mě nenapadlo jak by to mohlo pokračovat.. První díl se o druhého celkem lišil, o to v tom, že v téhle knížce nenajde tolik romantiky jako v tom prvním, mě to ale vůbec nijak nevadilo. Vadilo mi, že se příběh odehrává cca 7 dní a ne celé léto, ale to je jenom takový malý detail. Jinak knížka byla pro mě strašně čtivá, snad ještě víc než první a to se mi líbil víc.

Postavy.. no změnila jsem na nějaké názor. Tak třeba Konrád už mi tolik nevadil a začala jsem ho mít celkem ráda. Jeremiáš o tom nemusím stále nic povídat, ten je pro super pořád :). Belly mi přišla, že se taky trošku změnila, nevím zdálo se mi, že se pořád neumí nějak rozhodnout jestli chce Konráda a nebo ne. Kdo mi v knížce chyběl byl bratr Belly Steven. Sice je to vedlejší postava, ale já jsem si ho celkem oblíbila a mohl si ve dvojce aspoň ukázat jednou.

Ze závěru knížky jsem byla nadšená, ale tak trochu jsem to nepochopila, Celkově tu Belly nějak nechápu, v tom koho vlastně miluje, ale možná to všechno ještě pochopím ve třetím dílu, na který se moc těším. Ale vůbec netuším co nám ještě autorka prozradí, protože vůbec netuším co by se tam mohlo ještě stát, jen doufám že nebudu zklamaná a jsem zvědavá jak to skončí.

Něco k obálkám..
Naši českou obálku zanechaly tak jak je originální, což u prvního dílu neudělaly, ale to vůbec nevadí, i tak jsem obálky moc pěkné (i ostatních států).

Originální

Česká

Francouzská

Španělská

Švédská
Slovo závěrem..
Tuhle knížka se nejvíc hodí přečíst v létě a myslím že stojí aspoň za jedno přečtení.. Mě se moc líbila a jsem zvědavá co se bude dít dál, protože vážně netuším a knížce dávám slabší 4 hvězdičky. DOPORUČUJU!!

Hodnocení obálky



Moje hodnocení



Hodnocení v procentech

75 %

2 komentáře:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)