úterý 6. srpna 2013

Měsíční nej - Červenec 2013


Toto meme vytvořila Rodaw.

Knihy, které jsem přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se můžu stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!

Tenhle měsíc oproti minulému bude o 100 % horší, achjo nejlépe bych tohle vynechala :D.

Seznam knih ZDE.


Nejlepší kniha


Veronica Roth - Divergence

Kniha mě bavila a byla jsem z ní nadšená. Nenudila a četla se mi dost rychle, z toho mám radost, protože takhle rychle číst knížku se mi ještě nepovedlo :), ani né za dva dny byla přečtená a nejradši bych si ji přečetla hned znovu. 





Nejslabší kniha


Kami Garciová, Margaret Stohlová - Nádherné bytosti

Tahle kniha celkově nepatří mezi slabší, ale na tenhle měsíc jsem nemohla vybrat nc jiného. Kniha byla čtivá (to už jsem psala v nějakém článku), ale bylo to trochu zdlouhavý :).





Nejlepší konec (rozuzlení)


Matt Haig - Radleyovi: Upíři odvedle

Lepší konec jsem si snad ani nemohla přát. Líbilo se mi jak to autor tak hezky ukončil a na knize si mi nejvíc líbilo že příběh trval pouze 4 dny. Takhle se knihou dá nejlépe poznat :D.





Nejhezčí obálka 


Sophie Jordan - Drakie

Krásná obálka, no nemám pravdu? :) CooBoo má dokonalé obálky skoro u všech knížkách :).







Nejhorší obálka


Šárka Junková - Sejdeme se v nebi

Tahle obálka se vážně nepovedlo :/, někomu se možná bude líbit. Je pravda že knížka už je trochu starší, ale i tak. Příběh byl moc pěkný (nečekejte nic extra), dojemný a smutný :).





Nejlepší pár


Veronica Rossi - Pod nekonečnou oblohou

Tady jsem měla hned jasno :D. Kdo jiný by to mohl být než Árie a Perry. Už od začátku knihy se mi líbilo jak se k sobě tyhle dva chovaly. Ze začátku se nemohly vystát a na konci knihy se dočkáme tohohle :)) (určitě tušíte co myslím). Ještě jeden pár by se tu našel, ale tenhle mi přijde dokonalej :). 



Nejakčnější kniha


Veronica Roth - Divergence

No ona to nebyla až tak úplně nejakčnější kniha, ale z těch co jsem četla mi přišla jako největší favorit :).






Nejnudnější kniha


Kami Garciová, Margaret Stohlová - Nádherné bytosti

Už jak jsem říkala několikrát tahle kniha byla čtivá, ale co jsem za tenhle měsíc přečetla byla pro mě nejnudnější. Nemůžu holt vybrat jinou knihu. 





Nejzajímavější náměť


Veronica Rossi - Pod nekonečnou oblohou

Tady to byla celkem jasná volba. Líbilo si mi co autorka vymyslela za svět. To se mi na dystopiích líbí nejvíc, vždycky je tam něco zvláštního, jiného než třeba knížka o upírech, tam je to celkem pořád stejný. U dystopií ne, každý autor si vytváří jiný - svůj svět a proto dystopie tolik miluju :DDD.



Největší překvapení


Louisa May Alcottová - Malé ženy

Tahle kniha byla pro mě velkým překvapením, netušila jsem že by mě mohla tolik bavit a jsem ráda že jsem si ji přečetla :). 



 Pár knih tu chybí, ale jelikož jsem za tento měsíc přečetla celkem dost knih, tak to prostě nešlo :).

2 komentáře:

  1. Drakie má opravdu úžasnou obálku. :) Divergenci bych si ráda přečetla.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to přečti, stojí to za to ;))

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)