pátek 2. srpna 2013

Sladká políbení (3)



Meme, které pořádá Syki.

Cílem pátečního meme je napsat romantický úryvek z knihy.

Kniha: Pod nekonečnou oblohou
Autorka: Veronica Rossi


Může obsahovat spoiler!!!

(z pohledu Árie)
„Sledoval jsem tebe a Roara. Chtěl jsem, abych to byl já, kdo s tebou trénuje.“ Ramena se mu zvedla. „Teď už nechci.
„Proč?“ Áriin hlas byl vysoký a přerývaný.
 Usmál se se zábleskem plachosti, než se naklonil blíž. „Jsou věci, které bych dělal radši, když jsem s tebou sám.“
 Čas udělat krok z útesu. „Tak je udělej.“
 Zvedl ruce a uchopil ji za bradu. Drsná kůže na jedné straně, měkká gáza na druhé. Sklonil hlavu a přitiskl své rty k jejím. Byly teplé a měkčí, než si kdy představovala, ale polibek nemohl být dost dlouhý. Ustoupil od ní, než si to stihla uvědomit.
„Je to v pořádku?“ zašeptal. „Já vím, že nemáš ráda doteky... tohle musíš vést ty, svým tempem...“
 Árie se postavila na špičky. Ovinula mu paže kolem krku a políbila ho. Měkké teplo jeho úst vyslalo jejím tělem vlnu ohně. Perry ztuhl. Pak ji pevně stiskl v náručí a prohloubil polibek. Splynuli spolu, tiskli se jeden k druhému v dokonalé harmonii. Árie se nikdy necítila tak jako teď, když zkoumala jeho chuť. Vnímala sílu jeho paží. Vdechovala jeho pot, vůni jeho kůže, kouř. Jeho pachy. Připadalo jí, jako by našla okamžik věčnosti. Jako by takhle měli zůstat napořád.
 Když se konečně odtáhli, první, co spatřila, byly ostré zuby šelmy odhalené v úsměvu, který se jí tak líbil, kdykoli ho viděla.
„Řekl bych, že ti doteky nevadí.“ Jeho tón byl lehký, ale jeho paže ovinuté kolem ní se zachvěly. Jemně ji pohladil rukama po zádech, až ji zalily vlna tepla.
„To byl můj první polibek,“ řekla. „První skutečný.“
 Naklonil hlavu blíž a opřel si čelo o její. Plavé vlny ji padly do obličeje, měkce spočinuly na jejích tvářích. Hruď se mu zvedala s každým nádechem. „Taky jsem ho cítil jako svůj první skutečný.“

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)