pátek 16. srpna 2013

Výkřik do tmy - MiniRecenze


Kniha: Výkřik do tmy
Autorka: Manuela Martini
Edice: THRILLER
Počet stran: 208
Anotace: Franziska se vrací na místo, kde před rokem zemřel za nevyjasněných okolností její přítel. Všichni jsou přesvědčeni, že vrahem je Franziska, která si z osudného večera vůbec nic nepamatuje. Musí si vzpomenout, odhalit, co se tehdy opravu stalo. Proč jí v tom ale někteří brání? Při hledání pravdy se sama ocitá v nebezpečí... Co když se všechno odehrálo úplně jinak?



Něco o autorce: 
Manuela Martini , studovala medicínu, historii, literární vědu a romanistiku v Mohuči, Mnichově, Paříži a Římě. Pracovala jako asistentka režie, natáčela reklamní, průmyslové a dokumentární filmy a psala scénáře. Žije v Německu (v Mnichově) a Austrálii.



Může obsahovat spoiler!!!

Můj názor: Tahle knihu mám ještě dost v paměti a možná tam i ještě zůstane. Knížka
Kinding
nebyla špatná, ale nepatří mezi mé top. Nejvíc mi vadilo, že já jsem skoro od začátku věděla jak to dopadne a já jsem to, ale takhle nechtěla a doufala jsem, že to přece autorka změní :D a ono nic. Knížka mi přišla asi ze všech nejakčnější hlavně teda pro mě, protože autorka napsala takovou teorii (jak se to mohlo všechno stát :D) a o pár stránek zase jinou teorii. V tom mě autorka trochu zmátla, ale na konci se to všechno vyřeší. Knížku jsem dočetla večer a pak jsem vůbec nemohla spát, ne že bych se bála to ne.., ale měla jsem z toho takový divný pocit (nevím jestli mě chápete, ale někteří možná ví o čem mluvím). Hlavní hrdinku jsem si i zde oblíbila moc a pak mi jí bylo strašně líto. Závěr knihy byl dobrý, bylo to dobře ukončená kniha :D.

Slovo závěrem..
Obálka se mi vůbec nelíbí, jinak si myslím že tahle knížka stojí za přečtení!!

Hodnocení obálky 

Moje hodnocení



Hodnocení v procentech

70 %

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)