pondělí 3. března 2014

Měsíční chvástačka: Únor 2014



Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
Koupili, dostali jako dárek, vyhráli, dostali ke zrecenzování.

Tenhle měsíc bylo ještě míň knih, ale mě to nevadí já mám radost aspoň z těchto knih :)).

Koupila jsem si:


Jsem strašně ráda, že ji mám konečně doma. Na film bych chtěla jít do kina takže doufám, že do té doby stihnu přečíst knihu :)).

Recenzní výtisky: 


Od internetové knihkupectví Knihcentrum!!! Moc děkuju :).


Od nakladatelství Galatea!! Také děkuju :)).

Celkem 3 knihy.

12 komentářů:

  1. Na Hvězdy nám nepřály bych taky ráda do kina, takže už se na ní chystám vrhnout, jen co dočtu knihu, co právě čtu. :) Obyvatel vypadá skvěle, taky jsem nad nim přemýšlela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu ráda že to stihnu přečíst tak do května, teď bych to určitě nestihla přečíst, mám tu moc knih :D.
      Na Obyvatele jsem hodně zvědavá snad se pak nebudu moc bát :)).

      Vymazat
  2. Hvězdy nám nepřály už mám zarezervované v knihovně! Strašně moc si to chci přečíst!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a už delší dobu, jen mi vždycky do toho skočila jiná kniha, proto jsem ráda že ji i konečně mám :).

      Vymazat
  3. Zajímavé kousky! Hvězdy nám nepřály jsou úžasné, koukej je přečíst před filmem! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se :D, ale já si věřím že to stihnu :)).

      Vymazat
  4. Na Hvězdy nám nepřály se chystám. :) Obyvatele bych si taky chtěla přečíst. :)
    Krásné knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo krásné :). A Obyvatele se trochu bojím :D.

      Vymazat
  5. Hvězdy nám nepřály chci také stihnout přečíst před filmem. :) A Obyvatele bych si fakt moc ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budu držet palce aby jsi to stihla jako já :D.
      Na Obyvatele jsem sama hodně zvědavá :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)