úterý 4. března 2014

Student knihomol 2 - Únor 2014



Projekt vymyslela Catty. Více informací ZDE.

Tenhle měsíc i když byl krátký a poslední týden jsem nic nepřečetla :/ tak jsem přečetla až nějak moc knih :D, ale já jsem strašně spokojená, čekala jsem to mnohem horší :).


Přečetla jsem:
1. Richelle Mead - Vampýrská akademie: 280 stran/*****/RECENZE (starší)
2. Emma Hart - Hrej hráčem: 248 stran/****/RECENZE
3. Stephenie Meyer - Zatmění: 480 stran/****/RECENZE
4. Nikki Finn - Outsider (e-book): 212 stran/****/RECENZE 
5. Gabriella Poole - Vyvolení: 256 stran/***/RECENZE
6. Adéla Rosípalová - Čarodějčina dcera (e-book): 216 stran/****/RECENZE
7. Gabriella Poole - Spoutaní: 272 stran/****/RECENZE
8. Gabriella Poole - Rozpolcení: 288 stran/****/RECENZE

Celkem 8 knih a 2244 stran.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)