sobota 1. března 2014

Rozpolcení - Recenze


Kniha: Rozpolcení 
Díl v sérii: 3
Série: Temná akademie
Autorka: Gabriella Poole
Počet stran: 288
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Darkova akademie začíná nový semestr ve starobylém Instanbulu. Cassie je vznešeností města nadšená, nemá ale sílu na to, aby si pobyt pořádně užila. Musí si zvolit mezi privilegovaným světem Vyvolených a svými nejlepšími přáteli. Cassie stojí před osudovým rozhodnutím, které jí může změnit život jednou provždy. Mezitím se městem plíží vrah a podezření může padnout na kohokoliv... 

Něco o autorce: 
Narodila se v Glasgow a snažila se psát celý život. Ať už pracovala jako uvaděčka v divadle, obchodní asistentka, moderátorka v rádiu nebo barmanka. Když se přestěhovala na Barbados, živila se jako zpěvačka v irském baru a začala psát profesionálně. 
Později se přestěhovala zpět do Skotska - Morayshire se svým manželem a dvojčaty. Mají labradora, křečka, šílené kočky a nervní rybičky.




Může obsahovat spoiler!!!

Třetí a předposlední díl se tentokrát odehrává v Istanbulu. A ani nevím proč, ale moc nadšená jsem nebyla. Když jsem knihu přečetla tak jsem změnila, tak jsem na Istanbul změnila názor a docela si ho i oblíbila. Na celé téhle sérii se mi líbí už jenom to, že se každý díl odehrává na jiném místě. Příběhově se mi tento díl líbil hodně podobně jako ten druhý a byla jsem s ním spokojená, nezklamal a ani nepřekvapil.

Postavy.. Cassie tak o té už ani nevím co mám psát, ale pravdou je, že se od prvního dílu docela změnila a v
tomhle díle už mi lezla na nervy trochu víc a rozčilovala mě někdy. Další známou postavou v téhle knize je Richard které se tu zas objevoval trochu více a i když jsem ho předtím moc nemusela tak teď jsem na něj změnila názor a docela si ho oblíbila, ale je to hlavně díky tomu, že se v knize víc objevoval a mohla jsem ho tak víc poznat. 
Asi tak od poloviny knihy mi cvakla v hlavě jedna věc a od té doby si to tak i myslím. Jde o to, že mi Richarda začal hodně připomínat Adrian a Ranjita Dimitrije, obě postavy jsou z VA, a popravdě ani nevím proč, ale zas tak špatný to nebylo. Máte to někdy taky tak??

Celkově na mě kniha působí hodně podobně jako druhý díl. Děj byl o něčem jiném to je pravda, ale i tak mi to prostě přišlo nějak podobné. Knihu hodnotím takový průměr, nečekejte od toho něco extra vyjímečnýho.
Konec knihy byl zas plný akce, což nebylo na druhou stranu až tak nic překvapujícího, protože předešlé díly se takto odehrávali v podobném duchu.. začátek skoro o ničem a až ke konci se začne něco konečně dít. Ale pravdo je, že i tak jsem trochu překvapená byla, nečekala jsem to co se stalo a proto jsem i hodně zvědavá co přinese poslední díl a já budu jenom doufat, že to dopadne tak jak bych si přála já a nezklame mě. 

Za sebe můžu knihu doporučit, ale myslím, že se spíš bude líbit mladším čtenářům. Pro ty starší to co toho třeba víc přečetli to bude jenom taková jednohubka na jedno odpoledne.

Obálky
Anglická * Polská * Portugalská * Slovenská * Česká

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
70 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)