úterý 4. března 2014

Návštěva knihovny (4)



Meme vymyslela Michelle M.

Dneska jsem vůbec neměla jít v plánu do knihovny, ale čekala tam na mě rezervace, takže jsem tam musela jít, ale myslím si, že úplně dobrý nápad to nebyl, protože jsem si řekla, že si nic jiného nepůjčím a jak myslíte, že to dopadlo? :D Půjčila jsem si další tři knihy :), takže jsem si odnesla celkem 4 knihy :), stačilo tam zůstat pět minut a podle mě jich by bylo určitě mnohem víc. Jen teď nějak nevím kdy to přečtu, minulé knížky které jsem si půjčovala a ukazovala v článku (ZDE) jsem zatím nepřečetla ještě ani jednu :/ a hned tu mám další hromádku :).

První dvě knihy budete určitě každý znát :)).


Zápisník jedné lásky - Nicholas Sparks
Tuhle knížku jsem si rezervovala a ani nevím proč :D, ale je pravda že mě na ní hodně nalákala Rodaw v tomto videu a myslím, že bych ji stihla přečíst za víkend, film jsem zatím neviděla takže jsem zvědavá co mě čeká.


Milý Johne - Nicholas Sparks
Tuhle knihu jsem tam viděla úplně náhodou a řekla jsem si, že ji tam přece nemůžu nechat, už jen proto, že jsem si ji chtěla přečíst dlouho. Film jsem viděla, takže tak trochu vím o co jde a uvidím co se mi bude líbit víc.

Od Sparkse jsem zatím četla jenom jednu knihu a to Poslední píseň - líbila se mi a proto jsem si chtěla přečíst i další jeho knihy a teď mě čekají přímo hned tři jeho knihy najednou :), které budu číst asi nejspíš po sobě takže se mám na co těšit :)).

Další dvě knihy asi nebude znát každý ale na tohle téma jsem si už delší dobu chtěla něco přečíst :)).

S láskou lvice - Christina Hachfeldová-Tapukai
(Anotace - zde)

Nebe nad Maralal - Christina Hachfeldová-Tapukai
(Anotace - zde)

Tohle by mě ani ve snu nenapadlo že bych si dneska půjčila, ale tyhle knížky s touto tématikou jsem si chtěla přečíst už delší dobu. Je to skutečný příběh a příběh se odehrává v Africe, takže to je především pro tyto čtenáře, já jsem sice s touto tématikou ještě nikdy nic nečetla, ale myslím, že se mi to bude líbit, pro mě je Afrika taková menší srdcová záležitost♥. :D A pokud se mi bude líbit, tak to určitě nejsou poslední dvě knihy které si přečtu. Dokonce vím o dalších jaké bych si mohla přečíst :)). A taky musím doufat, že se k ním dostanu dřív než je budu muset vrátit do knihovny, byla by to škoda, knížek je u mě v pořadí moc a tyhle nejsou úplně nejtenčí. :) Držte mi palce budu to potřebovat :).

Všechny pohromadě ;)

Četli jste nějakou knihu??? :) Líbila se vám?? 

6 komentářů:

  1. Jé, to je pěkný, že ses rozhodla, že si přečteš Zápisník jedné lásky. Jsem zvědavá na tvůj názor! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od té doby co jsem přečetla jeho první knihu, jsem si řekla že si jich musím přečíst víc :)). A na tuhle jsem obzvlášť zvědavá :))

      Vymazat
  2. Milý Johne jsem už jednou půjčený z knihovny měla, ale musela jsem ho vrátit dřív než jsem ho přečetla. Pořád mě to mrzí, protože nemám tušení, kdy se k té knížce dostanu :/
    Knihy od Sparkse vypadají neskutečně lákavě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mu to už stalo že jsem knížku musela vrátit a než jsem k ní pak dostala :). Ale tak určitě někdy se k ní dostaneš :)), já sama budu doufat že ji vrátím přečtenou :).
      Jo to vypadají, hned dneska jsem zas dostala chuť aspoň jednu rozečíst :)).

      Vymazat
  3. S láskou lvice mám taky v plánu. sehnala jsem ji v levných knihách za 19 Kč a námět i hodnocení měla slibné, tak jsem si říkala, že to zkusím a uvidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen za 19? :D Kdybych to věděla tak si ji taky rozhodně jdu koupit :), a taky jsem na to hodně zvědavá, nic jsem z této tématiky zatím nečetla, ale hrozně mě to láká už delší dobu takže doufám, že nebudu zklamaná. :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)