čtvrtek 6. března 2014

Bylo nebylo (23)



Toto meme pořádá Kath.

Vezmi knihu, kterou právě čteš, nalistuj si první stranu a napiš první větu.

Kniha: Legenda
Autorka: Marie Lu


Moje matka si myslí, že jsem mrtvý.

6 komentářů:

  1. Super první věta. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím už teď, že knížka bude celá skvělá :).

      Vymazat
  2. tak hned díky této 1. větě jsem si knihu oblíbila, protože... no koho by napadlo TAKTO uvést knihu :D a zbytek Legendy mě dostal ještě víc, takže super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky kniha zatím líbí a myslím že i bude nadále :), jsem už teď zvědavá na další díly :).

      Vymazat
  3. Kamarádka tuhle knížku četla a moc se jí líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro mě je zatím úplně skvělá :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)