Prokletý dům (Upíři z Morganville #1) - Recenze

Kniha: Prokletý dům
Série: Upíři z Morganville
Autorka: Rachel Caine
Počet stran: 230 (e-book)
Nakladatelství: Brokilon
Anotace: Vítejte v Morganville. Po západu slunce ale raději zůstaňte doma. Městu začínají vládnout ti, kdo nejsou úplně mrtví… Claire přijela do Morganville studovat a dobře se bavit. Nepředpokládala, že spolužačky z koleje jí budou už od začátku ztrpčovat život. Ani pronájem pokoje ve velkém starém domě však vůbec není změnou k lepšímu. Noví spolubydlící mají svá temná tajemství… ale přijmou Claire mezi sebe, když se ulice města začnou hemžit zlem žíznícím po čerstvé krvi…

Něco o autorce: (pseudonym - Roxanne Longstreet)
Americká autorka, vlastním jménem Roxanne Longstreet Conrad. Narozena 27. 4. 1962 na vojenské základně White Sands v Novém Mexiku. Vystudovala účetnictví a dnes pracuje v dceřiné společnosti firmy Lufthansa. Vedle psaní se ve volném času věnuje filmu a televizi, z čehož plyne i její účast na tvorbě celé řady knih věnujících se rozmanitým televizním seriálům nejen fantastického zaměření. Uvést lze především průvodce Stepping Through The Stargate (2004), což je soubor rozmanitých esejů ze světa seriálu Hvězdná brána, sestavený ve spolupráci s přítelem P, N. Elrodem.

Může obsahovat menší spoiler!!

Můj názor: Knihu jsem tentokrát otevřela již podruhé, protože jsem si chtěla přečíst pokračování, ale vůbec jsem si nepamatovala co se dělo v knížce, což se mi moc nestává že bych takhle zapomínala. Když jsem knížku, ale začínala číst tak jsem si začínala vzpomínat a najednou jsem o knížce věděla skoro všechno. Poprvé jsem z ní byla nadšená to vím ještě teď, ale popravdě teď nějak nevím co se mi na ní tolik líbilo, přišlo mi to jako klasická upířina, ale určitě si přečtu i další díly, zajímá mě jak to bude pokračovat.
Začátek se rozjížděl na můj vkus trochu pomalu, spíš to bylo takové vysvětlování okolo celé série, o městě Morganvill a až pak se to pořádně rozjelo a konec se mi líbil moc i na podruhé za to má kniha velké plus. Pokud si chcete přečíst něco nenáročného tuhle knihu můžu doporučit. Knížce jsem dala na poprvé 5 hvězdiček a přijde mi že jsem asi dřív hodnotila trochu mírně, proto ji teď musím jednu hvězdičku vzít, protože si myslím že si tolik tato kniha zas nezaslouží, ale rozhodně to není špatná série.

Anglická * Španělská * Francouzská * Portugalská * Česká

80 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Brokilon za poskytnutí recenzní e-knihy.