sobota 22. března 2014

Zakázaná přitažlivost - Recenze


Kniha: Zakázaná přitažlivost
Díl v sérii: 3
Série: Bavettovi
Autorka: Kateřina Petrusová
Počet stran: 304
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.

Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?


Něco o autorce:
Kateřina Petrusová se narodila 23. března 1982 v Pardubicích. Své první dvě povídky napsala ve čtrnácti letech. Další přišly o tři roky později, kdy se zúčastnila literárních soutěží. Hned potom šlo psaní opět k ledu, dokud nenarazila na plno stějně nadšených pisatelek. Tentokrát už toho nenechala a vyklubala se z toho její knižní prvotina s názvem Nebezpečná láska.
V současné době žije v Pardubicích se svým manželem a dvěma dcerami.





Může obsahovat spoiler!!

Na další volné pokračování Bavettových jsem se neskutečně moc těšila. Na první díl to prostě nemá, i když
nerada srovnávám. Ale i tak byla tahle kniha pro mě dokonalá a myslím, že bych ani víc nic nemusela psát, tohle by si měl prostě každý přečíst sám :).

Možná pro někoho výhoda, pro mě ani ne teda, byla ta že se kniha četla neskutečně rychle a zvládla jsem ji přečíst za víkend, proto to pro mě ani nebyla moc výhoda, protože jsem nechtěla aby to skončilo. Jinak knize nemám opravdu co vytknout, měla všechno co měla mít, nechyběla ji humor, romantika, akce a ani to napětí a proto já jsem jenom nadmíru spokojená. 

Oproti předešlým dílům se tu našla i malá výjimka a to ta, že na začátku každé kapitoly bylo vyprávění z pohledu Emily a o pár stránek zas z pohledu Henryho. Takhle napsanou knihu bych brala snad každou, jenom přece vím, co si oba myslí a nemusím třeba nad tím i trochu přemýšlet. 


Postavy.. V tomto díle byl hlavní hrdina Henry (pracující pro Bavettovi) a popravdě jsem si ho ani moc
nepamatovala, ale nějak postupem času mi vlastně došlo kdo to vlastně byl. Jeho jsem prostě zbožňovala od začátku až dokonce, byl úžasný. U jeho části jsem se hodně bavila. Taky bych takového plyšáka brala :D. (kdo četl ví o čem mluvím)
Emily (nová postava knihy), senátorova dcera, tak tu jsem prostě taky měla svým způsobem ráda.

Jinak jsem byla hrozně zvědavá jak se bude vyvíjet vztah mezi nimi a byla jsem spokojená. Víc nechci říkat, abych nespoirovala těm kdo knihu zatím nečetl :). 
Taky jsem byla zvědavá o čem tento díl vlastně bude a o čem víc by chtěla autorka ještě psát, přesto se něco našlo a moc se mi líbilo to co autorka vymyslela. 

Jedinou výtku kterou ke knize mám, že na mě bylo moc krátká! :D I když to asi úplně není ani výtka, ale spíš taková připomínka, aby autorka psala delší knihy. 

Už ani nevím co víc psát, akorát tu stále dokola knihu vychvaluji jak je skvělá, ale ono to ani jinak nejde. Je dokonalá a vy si ji musíte přečíst!! :)
Celkově tuhle sérii miluju a určitě si ji musím zase někdy přečíst :).

Obálka
Úžasná! Tyhle obálky se mi moc líbí a nemají chybu.

Knihu strašně všem doporučuji!

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech 
94 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

2 komentáře:

  1. že já jsem sem lezla! díky všem těm šíleně pochvalným recenzím začínám dostávat absťák :D asi si budu muset jít do knihovny aspoň pro Nebezpečnou lásku :D

    ale co jediné mě v tvé recenzi mrzí je to, že píšeš, že kniha je krátká a čte se hrozně rychle :-( to jsem čekala, ale přesto doufala, že to tak nebude, chjo...

    jinak pěkná recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ráda, že jsi sem lezla :)). A ani se ti nedivím, taky bych už nejspíš měla :), proto jsem to chtěla přečíst si co nejdřív to šlo.

    No ona není až tak krátká, přece má jen 300 stránek, ale oproti minulým dílům je tam přece jen trochu rozdíl v stránkách. A já za to nemůžu že se to četlo tak rychle, taky jsme doufala, že se to bude číst pomalu, abych si knížku mohla užívat ještě tak týden a ono to bylo za víkend přečtené a ani jsem o tom pomalu nevěděla :D.

    Děkuju moc :)).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)