čtvrtek 6. března 2014

Měsíční nej - Únor 2014


Toto meme vytvořila Rodaw.

Knihy, které jsme přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!

Seznam knih:

Nejlepší kniha
Řekla bych, že nepatří celkově k úplně nejlepší knihám, ale tenhle měsíc je to pro mě tato už jenom z toho důvodu, že to bylo čtivé a že se mi líbil nápad :) a i když kniha byla předvídatelná a nijak překvapující líbila se mi moc a vůbec mi to  na této knize nevadilo. Přemýšlela jsem taky nad tím, že jako nejlepší knihu bych dala VA, ale knihu jsem četla podruhé takže si myslím, že si to zasloužila i jiná kniha.

Nejslabší kniha
Tato kniha mě zklamala, docela jsem od toho čekala a prostě se mi to moc nelíbilo, naštěstí to vyrovnali další dvě knihy. 

Nejlepší konec (rozuzlení)
Tak jsem sem vůbec nevěděla jakou mám dát knihu, protože všechny knihy byly ze série a konce byli prostě otevřené, ale je pravda že u Vampýrské akademii i když byl konec otevřený pro další díly, líbil nejvíc.

Nejhorší konec
Nejhorší v tom, že chci strašně moc vědět jak to bude pokračovat, přišlo mi to celkem useknuté a teď by mě strašně zajímalo jak to bude vlastně pokračovat :).

Nejhezčí obálka
Tahle obálka se mi líbí, hlavně proto že je na ní modrá, moje jedna z nejoblíbenějších barev a celkově povedená obálka.

Nejhorší obálka
Ani nevím proč, ale tohle obálka se mi vůbec nelíbí, předešlé díly ještě ušly, ale tahle už se mi nějak vůbec nelíbí a to radši nebudu mluvit o čtvrtém díle. 

Nejlepší pár
Tady jsem prostě nemohla vybrat nikoho jiného než tyhle dva, prostě pro mě jsou jedni z nejlepších a málo který pár na ně má.

Nejakčnější/Nejnapínavější kniha
Nevím jestli nejakčnější, ale pro mě byl tenhle díl hlavně na konci hodně napínavý a byla jsem hrozně zvědavá jak to dopadne (kdo četl možná ví o čem mluvím). 

Nejromantičtější kniha
Tak tohle je jasná volba ;). Možná byla místa až moc romantická, ale mě to překvapivě u této knihy moc nevadilo a ráda si knihu někdy zas přečtu.

Nejzajímavější námět
Námět si mi líbil hlavně proto, protože i když je to romantická kniha je to pro mě něco nového a a nápad se mi moc líbil, i když byl hodně předvídatelný.

Největší překvapení
Pro mě byl tento díl hodně překvapující hlavně proto, protože mě první díl zklamal a nečekala jsem že by si mi potom mohl líbit ten druhý a i další díly. A i když tato kniha není nejlepší co jsem kdy četla tak se mi líbila celkem dost. A pokud se teda nechcete pustit kvůli první dílu do dalších, věřte mi v tom, že ty další za to aspoň trochu budou stát. 

Tenhle měsíc byl výběr docela těžký :)), takže něco není možná až tak úplně přesné.

8 komentářů:

  1. Hrej hráčem mi dnes dorazila, už se na ní těšim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak se ti bude líbit a jo máš se na co těšit ;).

      Vymazat
  2. Na Hrej hráčem se opravdu těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrej hráčem je úžasná kniha! Čtení jsem si užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky a už se moc těším na další díl :)).

      Vymazat
  4. Hrej hráčem mě docela láká, i když jsem četla i ne úplně pozitivní recenzi i :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem takové našla :), ale i tak si myslím že to stojí za přečtení :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)