čtvrtek 14. srpna 2014

Měsíční nej - Červenec 2014


Toto meme vytvořila Rodaw.

Knihy, které jsme přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!

Seznam knih:

Tenhle měsíc byl ještě těžší a je to hlavně tím, že jsem přečetla plno skvělých knih :).

Nejlepší kniha
Popravdě to vůbec jednoduché nebylo, těch knih by tady mohlo mít za tento měsíc klidně víc :). Ale tahle si to rozhodně pro mě zaslouží nejvíc. Jedna z nejlepších knih, je to úžasná a skvělý příběh a všem ji doporučuji.

Nejslabší kniha 
Jednoznačně tato. Nebyla vůbec špatná, taková fajn oddechovka, ale mě moc nesedla.

Nejlepší konec (rozuzlení)
Tak tady se mi konec líbil moc. Klidně to tady autorka mohla uzavřít a nepokračovat dalším dílem. 

Nejhorší konec
Musela jsem zmínit obě knížky. :)
U Měděného jezdce jsem doslova šílela, protože druhý díl byl v nedohledu (nakonec se mi podařilo ho získat) a já okamžitě potřebovala vědět jak to bude dál :D.
V podsvětí taky na mě skončil otevřeně a potřebovala bych vědět jak to sakra bude dál. Budu si muset, ale chvíli ještě počkat a snad to vydržím :D.

Nejhezčí obálka
Nejlepší obálka, která dokonale vystihuje knihu. Už jen díky obálce jsem věděla, že si knihu musím přečíst :).

Nejhorší obálka
Sice obálka krásně vystihuju celou knihu, ale bohužel mě se zas tolik nelíbí a z těch knih co vybírám jsem jinou nedokázala vybrat.

Nejlepší páry
Taťána a Alexandr - Měděný jezdec
Avery a Cameron - Počkám na tebe

Nejakčnější/Nejnapínavější kniha
Tady jsem moc nevěděla jakou mám vybrat, nakonec jsem vybrala tuto, protože v této knize nechyběla akce a ani napětí :)).

Nejromantičtejší kniha
Za mě rozhodně tato :).

Nejzajímavěšjí námět
Za mě jsou to rozhodně tyto knihy, nedokázala jsem prostě vybrat jenom jednu :D.

Největší překvapení
Archiv je rozhodně největší překvapení :). Ta kniha mě neskutečným způsobem dostala a strašně moc se mi líbila :)).

18 komentářů:

  1. tak to jsem docela překvapená, že jsi dala V podsvětí jako nejakčnější knihu :-) příjemně překvapená. Ptačí zpěv byl totiž takový... nemastný neslaný, ale řekla jsem si, že tuhle sérii dočtu, tak doufám, že bude lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No z těch co jsem přečetla mě přišla nejvíc plná akce, pořád se tam něco dělo :), jinak jsem ráda :D.
      Mě se Ptačí zpěv líbil moc, ale tak věřím že ne každému se tato série může líbit :)).

      Vymazat
  2. Na Archiv jsi mě tak strašně nalákala, že si ho asi prostě bude muset koupit :)
    těsím se na recenzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem strašně moc ráda :), určitě si ho kup, myslím že by se ti to taky mohl líbit :).
      Jo, doufám že bude brzo :).

      Vymazat
  3. Vážně to jsou samé skvělé knihy. Já bych si chtěla přečíst Měděného jezdce a ještě mám v plánu Počkám na tebe. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :). Obě knihy si přečti, myslím že se ti budou líbit :).

      Vymazat
  4. U V podsvětí mě taky zaujal ten námět a konec - ááh, nemůžu se dočkat pokračování. A přesně ta obálka se mi taky moc nelíbí, u prvního dílu se povedla o něco víc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a ten konec byl hrozný :D, snad to u nás CooBoo vydá co nejdřív :).
      Jsme ráda, že si to taky myslíš :), a souhlasím první díl měl lepší obálku :).

      Vymazat
  5. Mne sa práveže najviac páči obálka knihy V podsvětí. A Archiv sa mi nepáčil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jasný, že každý na to má názor jiný :D.

      Vymazat
  6. Teď si mě nalákala hned na několik knih :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný výběr. Archiv a V Podsvětí mám doma, ale ještě jsem se k nim nedostala. Snad se mi budou také líbit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :). Snad ano, myslím že obě knihy jsou skvělé :).

      Vymazat
  8. V podsvetí bola skvelá kniha, zbožňujem ju a už sa neviem dočkať trojky. A tá obálka je podľa mňa tiež celkom fajn. Odlišná od jednotky, ale v tom máš pravdu, že vystihuje dobre podstatu príbehu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :), já se taky nemůžu dočkat :). Je jiná a mě právě tolik neoslovila a je fajn že se aspoň skvěle hodí ke knize ).

      Vymazat
  9. Měděný jezdec :33 Má láska :D :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)