pátek 13. prosince 2013

Měsíční nej - Listopad 2013


Toto meme vytvořila Rodaw.


Knihy, které jsem přečetly v daný měsíc zařadíme do různých kategorií.
Kategorie se můžou některé měnit podle knih.
U některé knihy se může stát že se v některé kategorii objeví vícekrát!!


Tenhle měsíc byla bída a přečetla jsem sakra málo knih :/. Takže to vidím na to že se knížky budou hodně opakovat.

Seznam knih:

Nejlepší kniha

Nejslabší kniha

Nejlepší konec (rozuzlení)

Nejhezčí obálka

Nejhorší obálka

Nejlepší pár - Katniss a Peeta

Nejakčnější/Nejnapínavější kniha

Nejzajímavější náměť

Největší překvapení

2 komentáře:

  1. Pořád jsi přečetla dost knih :) Já třeba v listopadu přečetla jen jednu :/
    Jsem ráda, že jsi se zařadila mezi ty, kteří si oblíbili Hunger Games :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toho máš ještě miň to je pravda.. ale aspoň ta jedna ;).
      Ještě aby ne. Já doufala už před čtením této knihy že se tam zařadím :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)