neděle 29. prosince 2013

S hlavou v oblacích (pejru) - Recenze


Kniha: S hlavou v oblacích pejru
Autorka: Kateřina Petrusová
Počet stran: 120
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?

Něco o autorce:
Kateřina Petrusová se narodila 23. března 1982 v Pardubicích. Své první dvě povídky napsala ve čtrnácti letech. Další přišly o tři roky později, kdy se zúčastnila literárních soutěží. Hned potom šlo psaní opět k ledu, dokud nenarazila na plno stějně nadšených pisatelek. Tentokrát už toho nenechala a vyklubala se z toho její knižní prvotina s názvem Nebezpečná láska.
V současné době žije v Pardubicích se svým manželem a dvěma dcerami.


BOOK TRAILER

Slideshow


Může obsahovat spoiler!!

Markéta se vydává na víkend ke kamarádce Kačce, jenže se ji stane cestou menší nehoda. Naštěstí je blízko vesnice a pokusí se tam najít pomoct, tu najde ale ke kamarádce se již na víkend nedostane. Potká tam Pavla (Marvina) a díky němu si ji za pouhý víkend změní její život.. 


Jižní Čechy
Knížka byla krátká ale mě se strašně líbila :). Už od začátku jsem nějak tušila že knížka
bude hodně romantická a to se nemusí všem líbit, já takhle romantické knížky taky nemusím, ale tohle je jedna z mála která se mi líbila a kterou si určitě někdy ještě určitě přečtu. Je to skvělá oddechovka  takže pokud chcete nějakou lehčí knížku a trošku si přitom i pobavit můžu vám doporučit přímo tuhle, opravdu stojí za to :).

Postavy.. kdyby byla knížka tlustší myslím si že by jsme postavy lépe poznali. Ale i tak jsem si Marvina (tak mu teda říkala Markéta i když se tak nejmenoval) a Markétu strašně oblíbila. 

Byla čtivá a občas jsem měla pocit že prostě musím číst dál a dál. Byla jsem zvědavá jak to všechno dopadne. Dopadlo to tak jak jsem chtěla a bylo to i celkem předvídatelný. I když překvapená jsem byla to je pravda, opravdu jednu věc jsem o ní neměla ani ponětí. Opravdu škoda že knížka není delší já bych to klidně i brala. A kdyby bylo třeba pokračování taky by to nebylo na škodu :D.

Další věc co musím pochválit nakladatelství je obálka.. i u této knihy dala takovou obálku která charakterizuje děj příběhu a obálka jsem jim opravdu povedla :).


Knížku jsem hodnotila 5 hvězdičkami.. i když si tolik možná ani nezaslouží ale o to jednu
hvězdičku navíc jsem dala z toho důvodu, protože jsem se každou stránku smála a u žádných knih kromě od Kačky Petrusové jsem se tolik nenasmála. Další plus které knize dávám je ta že mi knížka neskutečně zvedla náladu a už jenom kvůli tomu se k ní budu vracet :).

DOPORUČUJI!!!

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
92 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

1 komentář:

  1. Koukala jsem po ní, ale tak nějak mě nenalákalo to prostředí příběhu a hlavní hrdina. Spíš si přečtu Pekáč buchet:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)