neděle 8. prosince 2013

Měsíční chvástačka: Září - Listopad (2013)



Meme, které vytvořila Judit. O co jde? Úkolem je představit knihy, které vám za daný měsíc přibyly v knihovničce a může jít o knihy co jste: 
Koupili, dostali jako dárek, vyhráli, dostali ke zrecenzování.

Jelikož jsem měsíční chvástačku nedělala celkem dlouho, udělala jsem to rovnou za tři měsíce. Knížek teda bude trošku víc :).


Koupené:

Koupila jsem si jednu knížku kterou asi moc lidí nezná, ale mě zaujala svou anotací, je to knížka Štvanec a stála mě jenom 50 Kč a prostě jsem ji tam nemohla nechat. Druhou knížkou je Zapomenutá a na tu se strašně těším :). 

Dostala jsem:

Nic :/ :)

Vyhrála jsem:

Moje úplně první vyhraná knížka :), z které mám vážně velkou radost.. protože není úplně až tak klasická knížka kterou bych v mých letech ještě četla :)).

Na tuhle knížku se těším, ale poslední dobou se spíš bojím jestli z ní nebudu spíš zklamaná, moc dobré recenze jsem na ni nečetla.

 Tuhle sérii jsem sice četla už dřív, ale knížky jsem měla jenom půjčené. Popravdě jsem si myslela že to bude úplně o něčem jiném a proto mě tato série tak trošku zklamala.

 Obě knížky jsou podepsané proto jsem je chtěla mít doma.. Třeba si je i někdy znovu přečtu a změním názor.

Recenzní výtisky:

Od Knihcentra. Moc děkuju!

Od Egmontu. Děkuju!!




A poslední kousky jsou od Fragmentu. Děkuju moc!!

Celkem jsem za 3 měsíce získala 22 knih!!!

Kvalita není nic moc já vím...

4 komentáře:

  1. Počátek je úžasné, veľmi sa mi to páčilo 8)

    OdpovědětVymazat
  2. To není hromádka, ale hromada:) Závidím ti knížky od Katky Petrusové, ty jsou skvělé. Na Rozděleni časem se taky chystám a jsem na to zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to je :D a jsou to samé úžasné knížky.. Knížky od Katky si určitě přečti jsou úžasné a opravdu stojí za to ;).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)