neděle 22. prosince 2013

Týden s knížkou (1)


Ano nedávno jsem zveřejnila svoje úplně první video :). A řekla jsem si že to dám i na blog :).
Hodně mě tím inspirovala Rodaw, popravdě bez ní bych musela mít snad ještě větší odvahu. 

Pokud by byl o další videa zájem, tak mi když tak dejte vědět do komentářů, protože nemá cenu natáčet videa kdyby to nikoho pak nebavilo :)).


PS: Nelekněte se mě :D a je to moje úplně první video natočené takže nepatří k nejlepším ;).

6 komentářů:

  1. Určitě natáčej dál, je to super!! Já sama bych taky chtěla natáčet, ale bohužel můj foťák to nějak nezvládá, takže to budu muset vyřešit :-D... Hunger games je perfektní série, já to miluju (hlavně Finnicka, ale pšt!) :D... knížky od Katky Petrusové mám taky moc ráda a Zlodějku knih si chci hrozně moc přečíst!... Takže mě jsi tímto videem udělala ohromnou radost. Děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě s mým foťákem taky nejde natáčet, tak jsem to aspoň chtěla zkusit přes webku i když kvalita je nic moc. :) Ale určitě i ty někdy něco natoč udělala by si mi radost :).
      Na Zlodějku knih se už strašně těším, chtěla bych ji začíst číst už dneska tak snad :)).
      Jinak teda uvidím jestli budu natáčet dál, ale tvůj komentář mi udělal radost a vážím si toho :) a jsem ráda že jsem toto video přece jen netočila až taky zbytečně :). A jsem ráda že jsem ti udělala videem radost :).

      Vymazat
  2. určite natáčaj ďalej... :) videa musia baviť každého a dobre sa na to pozerá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za podporu :), možná teda ještě někdy něco natočím :).

      Vymazat
  3. Kvalita sice byla horší, ale jinak to bylo moc pěkné video. Máš příjemný hlas a jsi moc sympatická a milá a hezká, takže určitě natáčej dále. Třeba se Ti později podaří obstarat si kamerku a zlepší se i kvalita... :-)
    Těším se na další video s Tebou...
    Krásné Vánoce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj komentář mi vážně udělal radost :). Děkuju za podporu vážím si toho. Možná nějak přemluvím rodiče aby ji někdy koupili. :)
      Jinak i tobě přeju krásné Vánoce a hlavně bohatého Ježíška :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)