sobota 7. prosince 2013

Na čekačce (Prosinec 2013)



Meme vymyslela Fierush

Cílem meme je vytvořit si seznam knih, které si chci přečíst za daný měsíc a hlavně se snažit to splnit.

Chci přečíst: 
1. Hunger Games: Vražedná pomsta - Suzanne Collins
2. Hunger Games: Síla vzdoru - Suzanne Collins
3. Zlodějka knih - Markus Zusak
4. Chutná těla - Isaac Marion 
5. S hlavou v oblacích (pejru) - Kateřina Petrusová

6 komentářů:

  1. Chutná těla .. to zní .. nechutně skvěle.. :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD Já jsem viděla film, který se mi líbil, proto jsem hodně zvědavá na knihu :)).

      Vymazat
  2. Aj na mňa čaká tento mesiac Zlodejka kníh :) Už sa na ňu teším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super.. Já jsem ji popravdě v nejbližší době neměla v plánu číst, ale když jsem viděla trailer na film tak si ji právě musím přečíst ještě dřív :D.

      Vymazat
  3. Dobrý výběr, jsem zvědavá, co řekneš na Zlodějku. Já tu knížku MILUJU :D Chutná těla jsem ještě nečetla, ale zrovna dnes jsem o téhle knize četla jednu vcelku pochvalnou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Já doufám že se mi zlodějka knih taky bude dost líbit.. protože nechci aby mě ta knížka zklamala :/ :D.

      Tak to je super.. mám se aspoň na co těšit :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)