úterý 10. prosince 2013

Nejvíce zimní knižní TAG



Tento TAG vymyslela Mona.

1. Jakou knihu by sis nedokázala představit v zimě? 
Hned u první otázky jsem si nevěděla moc rady.. ale nakonec jsem pár knížek našla a vybrala jsem Nebezpečnou lásku od Kateřiny Petrusové.. knížku jsem sice četla na podzim, ale když jsem knížku četla působilo to na mě jako když se knížka odehrává v létě (teď si nejsem jistá jestli se odehrává nebo ne :D).

2. Kniha, která se odehrává v zimě? 
Tak tady mám jasnou volbu.. knížku jsem četla nedávno a pomalu z ní i běhá mráz po zádech :). Je to knížka Životy, které jsme ztratily od Megan Crewe, moc se mi líbila, doufám jen že u nás vyjde třetí díl co nejdřív už teď jsem strašně zvědavá jak to dopadne :)). Teď jsem si všimla, že je to i na té obálce.. vidět ten nádech zimy :).

3. Nejvíce zimní obálka?
Na tohle by se mi líbila obálka z minulé otázky.. ale což musím najít jinou.. Hledala jsem hledala a nakonec přece jsem jen našla :), jestli ji nějaký bloger už měl ve svém tagu.. tak se nechci nějak opičit ale jinou jsem nenašla :). Vybrala jsem knížku Slepá skvrna (Torkil Damhaug).. bylo to pěkné, takovou knížku jsem ještě nečetla. :).

4. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční (zimní) pohádka? (mluvíme o filmu)
Tady nemůžu jinak než vybrat Tři oříšky pro Popelku.. na tuhle pohádku koukám už odmala a pořád ji mám strašně ráda :). Jak já se na ni letos už těším :DD.

5. Jakou knihu bys četla o vánocích někde v teple u krbu?
Moc knih mě nenapadlo.. jenom teď spíš takové romantické a to se k tomu moc nehodí bych řekla.. Ale nakonec jsem si vzpomněla na knihu kterou jsem ještě nečetla (ale určitě někdy budu!!!) je to kniha Měděný jezdec. Úplně se s tou knížkou u toho krbu představuji. Jinak na tuhle knížku slyším samou chválu a video-recenze od Rodaw mě dostala nejvíc a nejvíc mě na knihu navnadila. ZDE najde její video, uričtě jukněte ;).

6. Kniha, kterou jsi někdy dostala k Vánocům?
Na to jsi ještě pamatuju teď, jak jsem to rozbalovala. Knížku jsem si přála, takže jsem tak nějak věděla že ji dostanu, ale i tak jsem měla neskutečnou radost :). Je to knížka Rezistence od Veroniky Roth. Knížku jsem četla až v létě (vím trošku dýl), ale čekání se vyplatilo, byla to úžasná knížka a už se nemůžu dočkat až u nás vydají třetí a poslední :( díl. 

7. Jakou knihu si přeješ k Vánocům?
U téhle knížky taky slyším samou chválu a já si řekla že ji prostě musím mít.. A je to knížka V šedých tónech, a myslím si, že do té se pustím hodně brzo (pokud ji ale dostanu :D, snad jo), jen doufám že u ní nebude chtít brečet :).

8. V jakém knižním příběhu (městě, světě) by jsi chtěla prožít zimní svátky?
Tady opravdu nemůžu jinak a musím vybrat Bradavice. Vážně škoda že opravdu neexistují :).

Tak a to je všechno, doufám že se vám bude můj článek aspoň trochu líbit ;).
A určitě se zúčastněte :)).

2 komentáře:

  1. Jééj :3 Ja by som bez Popolušky ani nemala Vianoce, takže povinne musím vždy pozerať :) Už teraz sa moc teším :3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)