sobota 14. prosince 2013

On my wishlist (19)


  Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.

Na Zakázanou přitažlivost se už strašně těším. Četla jsem oba předchozí díly a byla jsem z nich nadšená :). Na této sérii se mi hlavně taky líbí obálky.. nejvíc asi to že jsou vždycky na obálce oba hlavní hrdiny :).


Tahle knížka má vyjít v češtině u nakladatelství CooBoo příští rok a vypadá to podle anotace hodně zajímavě a knížka má nádhernou obálku.

8 komentářů:

  1. Co?!! Kdy, kdy, kdy, kdy?!! Aneb moje reakce na zjištění, že je ještě třetí díl :D Díky :) Ty obálky vážně vypadají skvěle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo nemáš za co ;). Jinak třetí díl má vyjít myslím někdy v únoru :), takže už celkem brzo se máme na co těšit :D.

      Vymazat
  2. Na obě tyto knihy se strašně moc těším. Měla jsem ohromnou radost, když jsem se dozvěděla, že vyjdou. Mám dojem, že rok 2014 bude extrémně bohatý na skvělé knihy. Jsem nadšená a nemůžu se už dočkat... :-)

    P.S.: Moc děkuju za Tvé milé komentáře na mém blogu. Dělají mi velkou radost a moc si jich vážím... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky měla velkou radost, proto jsem knihy dala automaticky na wishlist :). Toho jsem si taky všimla, zatím vidím samé skvělé knihy a letos bude výběr co přečíst dřív snad ještě složitější :)

      A jinak nemáš za co :), já ty komentáře píšu ráda, protože ty máš vážně úžasný blog :) a jsem ráda, že ti dělají radost :)).

      Vymazat
  3. Tá druhá kniha ma zaujala už moc dávno, takže si asi vieš predstaviť moju reakciu, keď CooBoo nedávno oznámilo, že ju odkúpili :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to si dokážu představit :)). Já jsem o té druhé slyšela velmi nedávno.. a k tomu jsem měla skoro dvojitou radost, protože ji má vydat nakladatelství CooBoo :). Ráda bych kdyby nechali originální obálku, protože je úžasná :)

      Vymazat
  4. To už je aj tretí diel série o B.? Som zatiaľ ani netušila. Treba sa po všetkých dieloch poobzerať. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :), měl by vyjít v únoru příštího roku ;) :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)