sobota 24. května 2014

On my wishlist (36)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.




Tuhle knížku jsem nějak neměla v plánu číst, ale když jsem slyšela na ní ty dobré ohlasy a prý že se u ní dobře zasměju, tak jsem si řekla že si ji musím přečíst i já :)).

Na tuhle knížku asi včera narazilo plno z vás. Slyšela jsem o ní sice úplně poprvé, ale i tak mě po přečtení anotace zaujala. Já nevím jak komu, ale mě se ta obálka strašně líbí, ta obálka je prostě dokonalá :D. Jen my tam teda malinko vadí ta placka „Pro fanoušky Hunger Games“. Dobře aspoň vím, že to bude něco podobného, ale nelíbí se mi to tam, protože takhle to akorát zas srovnávají s jinou knihou a to je nemám ráda. Každá kniha je něčím výjimečná a nemám ráda když někdo začne srovnávat dva odlišné příběhy, i když jsou si třeba malinko v něčem podobné.

Zaujala vás taky nějaká z těchto knih ? Nebo jste už nějakou četli ?

12 komentářů:

  1. Čistý má úžasnou obálku!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo ? :D Je krásná a naživo musí vypadat ještě líp :)).

      Vymazat
  2. Mně teda dost připomíná originální obálku Shatter me... :) http://www.snugglyoranges.com/wp-content/uploads/2014/02/Shatter-Me-2.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky jsem sí říkala že budou mít asi něco společného :)).

      Vymazat
  3. Čistý vypadá zajímavě a přesně jako tobě mě tyhle slavné "plack" jako upoutávky na jiné knihy vadí. asi si myslí, že když to tam dají, tak přilákají další fanoušky už jen tím, že je tam Hunger Games. ach jo :-(

    jinak si ale nemůžu pomoct a ta obálka mi hrozně připomíná originální obálky k Roztříštěné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě jenom o tom jim jde :) aby na tom hlavně nejvíc vydělali, ale s tím nic nikdo neudělá. Já si chci určitě knihu přečíst i bez toho. :)
      Jo ty obálky jsou si podobné :)).

      Vymazat
  4. Po Nabíječovi pokukujem dlhšie, no nie som si ním istá :)
    A Čistý má krásnu obálku, škoda tej zelenej placky v ľavom rohu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky nebyla, ale teď už si to chci někdy určitě přečíst :).
      Ano je to nádherná obálka. Přesně tak, taky se mi to tam nelíbí :/ (:.

      Vymazat
  5. Já jsem četla Nabíječe a opravdu je to vtipná knížka, hlavně teda její začátek je k popukání :D A obálka Čistého je krásná, ale je prostě vidět, že se inspirovali Roztříštěnou a trochu mi tam nesedí ty "rozpité" okraje u názvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, protože takovouhle knihu bych teď i potřebovala :).
      Jo určitě se inspirovali, ale i tak je obálka prostě krásná :), ale i tak jsem zvědavá jak bude kniha vypadat na živo. :))

      Vymazat
  6. Nabíječe už mám přečteného, byla to taková příjemná oddychovka a Čistý vidím poprvé, tak snad to bude dobré. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mám aspoň na co těšit :). Tu knihu jsem taky viděla včer poprvé :)), a já doufám že se mi to bude líbit :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)