čtvrtek 29. května 2014

Setkání s duchem - Recenze


Kniha: Setkání s duchem
Díl v sérii: 1
Série: Mezi nebem a zemí
Autorka: Stacey Kade
Počet stran: 216
Nakladatelství: Fragment
Anotace: Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale… Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat – spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoct jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasné světlo do onoho světa?

Něco o autorce:

Také známá jako Stacey Klemstein. Žije na předměstí Chicaga se svým manželem, Gregem, a dvěma vysloužilými závodními chrty, Walker a Pansy. Když nečte nebo nepíše najdete ji u televize sledující své oblíbené pořady (Upíří deníky, Almost human, Živí mrtví, Sherlock a mnoho dalších).



Alone měla všechno co si mohla přát. Byla oblíbená a měla skvělé kamarády a kluka. Jenže během dne o všechno přijde. Umře, ale na světě zůstala a vidí jí jenom ne moc oblíbený kluk Will a díky němu bude mít šanci odejít z tohoto světa. On se ji pokusí pomoc a mezitím se mezi nimi utváří přátelství. Jak to nakonec všechno bude?

Na tuhle knížku jsem se celkem těšila a tolik od ní radši neočekávala, protože si uvědomuji, že je to někdy lepší. Ale knížka mě mile potěšila a já se těším až si přečtu další díl.

Ze začátku jsem z knížky měla hrozně divné pocity. Trochu jsem se v tom ztrácela a prostě ty duchové mi nějak nesedli. Ale postupem času jsem si na knížku zvykla a už se to četlo lehce a já si čtení začala užívat, až jsem byla skoro na konci knihy.

Hlavní postava Alona, tak to byla strašně milá a měla jsem ji ráda. Ale popravdě jsem si o ní myslela pravý opak, protože přeci jen když ještě žila tak byla populární a prostě myslela, že bude namyšlená a něco podobného, ale taková vůbec nebyla a byla jsem ráda. Will, tak o něm nevím co si mám myslet, na mě byl takový uzavřený a proto mi přišlo že jsem neměla moc šanci ho více poznat. Ale možná je to jenom můj takový dojem.

Kniha není žádný velký zázrak, ale pokud hledáte nějakou pěknou oddechovku, tak tohle
by mohla být dobrá volba. Čte se rychle a rozhodně se u ní nebudete nudit. Je to zas takové jiné čtivo. Já jsem popravdě podobnou knihu snad ještě nečetla.

Konec knihy byl plný překvapení a zvratů a já jsem nevěděla pomalu ani co čtu, ale jak jsem už psala bylo to skvělé čtení a jsem zvědavá co bude v dalších dílech na které jsem hodně zvědavá a snad budou stejně dobré jako tento díl.

Shrnutí: Skvělé čtení, které doporučuji každému. starším se možná už nebude tolik líbit, ale mladším by se mohla vcelku líbit i dost. Celkově když knížku shrnu tak se mi líbila a hodnotila jsem ji slabšími 4 hvězdičkami jako takový průměr a uvidím jak na to budou ty další díly.

Hodnocení obálky

Moje hodnocení

Hodnocení v procentech
75 %

Tímto bych chtěla mockrát poděkovat nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
Knihu si můžete objednat ZDE.

4 komentáře:

  1. Taky se mi kniha libila, takova mila oddechovka.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem četa loni v létě a docela mě bavila :) je to příjemná oddychovka :) plánuju si přečíst celou sérii :)) Pěkná rcenze :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do dalších dílů pustím snad co nejdříve :). Jinak děkuju :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)