úterý 6. května 2014

Student knihomol 2 - Duben 2014



Projekt vymyslela Catty. Více informací ZDE.

Tenhle měsíc byl oproti minulému lepší a přečetla jsem krásných 8 knih :).

Přečetla jsem:
Easy? - Tammara Webber (5/5)  RECENZE
Tak tohle byla skvělá kniha. Ze začátku mě teda moc nechytla, ale to se pak změnilo a od knížky jsem se nemohla vůbec odtrhnout. Všem knížku vřele doporučuji a já už se nemůžu dočkat dalšího dílu z pohledu Lucase.

Tajemství upírů - L. J. Smith (4/5)  RECENZE
Od L. J. Smith jsem před tím nic nečetla, ale všichni ji znají díky knize Upíří deníky a já jsem si řekla, že zkusím její nějakou jinou knihu. Popravdě jsem nečekala, že by se mi mohla líbit až tak jak se mi líbila a to tak že se mi prostě líbila a určitě bych si časem chtěla přečíst víc dílů. Pokud hledáte nějakou tenkou, oddechovou knížku, tak tuhle vám můžu doporučit.

Zápisník jedné lásky - Nicholas Sparks (5/5)  RECENZE
Moje druhá kniha od tohoto spisovatele, která se mi taky moc líbila a můžu ji všem jenom doporučit. Sparks píše skvěle a prostě jeho knihy by si měl zkusit přečíst každý, uvidíte že to bude stát za to.

Válečná nevěsta - Jiří S. Kupka (3/5)  RECENZE
Tak o téhle knížce jsem předtím vůbec neslyšela, ale podle anotace mě zaujala, tak jsem si říkala proč ji neskusit? Zkusila jsem ji, ale měla jsem zní tak trochu zvláštní pocity po přečtení. Líbila se mi, ale zas tak tolik mě neuchvátila, já bych ji spíše doporučila starším čtenářům, kteří knížce určitě porozumí více, já jsem se v ní totiž hlavně ze začátku trochu ztrácela, ale možná to taky se chce více nad touhle knihou soustředit. 

Dračí oči: Čarodějka - Kristina Hlaváčková (4/5)  RECENZE
Moc se mi kniha líbila a další česká autorka mě přesvědčila, že i čeští autoři dokáží napsat dobrou knihu. Vím že ne každému se tahle kniha líbila, ale možná to bylo kvůli tomu že kniha se v něčem tak trochu podobala Eragonovi, ale jelikož jsem ho nečetla tak nemůžu moc srovnávat. Sice je to fantasy, ale je tp síše oddechové čtení, které se čte lehkostí a rychle. Za sebe ji můžu ale doporučit!

Monument 14 - Emmy Laybourne (5/5)  RECENZE
Tak tahle knížka mě dostala, takhle skvěle knihou a originální jsem viděla po dlouhé době bych řekla. Opravdu ještě teď mi dochází slova, pokud jste nečetli a pořád váhate tak si to rozhodně někdy přečtěte, je to skvělá kniha!!!

Nebe v plamenech - Emmy Laybourne (5/5)  RECENZE
Tohle bylo snad ještě lepší než ten první díl, knížka mě dostala snad ještě víc a dokonce jsem si vžila úplně do postav a do se mi nestává pořád, prostě tuhle sérii doporučuji a nejspíš budu pořád! :)

Talisman - Nicholas Sparks (4/5)  RECENZE
Od tohohle autora si prostě musím přečíst úplně všechno, to už možná některým došlo. :D Řekla bych ale, že tahle se řadí spíše k těm jeho slabším. Rozjezd knihy mi přišel celkem pomalý a nějak moc příběh mě neuchvátil, ale postupně jsem se do toho dostala a i tak si mi kniha dostatečně líbila, ale za ten začátek nemůžu dát pět hvězdiček. edno takové plus které beru u tohoto autora je to, že i přesto že se v knize skoro nic nestane, tak jeho knihy jsou strašně čtivé a i tak vás nebudou chtít pustit. Za sebe vám ji můžu doporučit!

Celkem 8 knih a 2224 stran.

8 komentářů:

  1. Blahopřeju k osmi knihám :) super číslo :) Monument 14 :* :D už ho mám doma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :), Tak to je super :D, jsem zvědavá jak se bude líbit tobě :).

      Vymazat
  2. tyjo, na tu Válečnou nevěstu jsem fakticky zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak se bude líbit tobě :), ale tak třeba ty z ní budeš nadšená :)).

      Vymazat
  3. Easy bych si chtěla přečíst. :) Druhý díl Monumentu 14 taky, ale nejdříve si ho musím koupit. :D Na Dračí oči se chystám. :)
    Ps: Lepšíš se! Seš skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Easy si určitě přečti :) a druhý díl Monumentu prostě musíš :D :D. Na Drači oči jsem zvědavá co řekneš :).
      Jéé děkuju, tak to jsi mě teď moc potěšila :)), ale ty jseš taky skvělá :)* :).

      Vymazat
  4. S názorom na Easy úplne súhlasím :) Knižka je veľmi dobrá. Monument vyzerá megovo, asi si ho kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem ráda :).
    Joo kup si ho uvidíš nebudeš litovat!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)