sobota 3. května 2014

Co vyjde v Květnu (2014)


Baronet



Galatea


Fragment


Egmont



Moba



Mladá fronta 



Panteon


Host


Domino


Ikar



Práh


Fantom Print


Knižní klub





YOLI



CooBoo



Zdroje: fragment.cz, bux.cz, knihygalatea.cz, baronet.cz, dominoknihy.cz, famtomprint.cz, cooboo.cz, nakladatelství.hostbrno.cz, egmont.cz, shop.mobaknihy.cz, prah.cz

Které knihy mě nejvíc zaujali??
  • V ringu
  • Hrej tajně
  • Včera tě budu milovat
  • Chybějící díl
  • Ranhojič
  • Ztracená naděje 
  • Potrhaná křídla
  • První stříbrná kniha snů

A které knihy zaujali vás? :) Pište do komentářů :)).

16 komentářů:

  1. Toľko super kníh má vyjsť ? Peňaženka zaplače :D

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní3/5/14

    Moc se těším na Hrej tajně, první díl byl super. :)
    Pak si chci přečíst Potrhaná křídla, musím ještě dohnat V šedých tónech, uch... :) I nová knížka Gierové mě zajímá, její Drahokamy miluji. No a Smolný rok mám už objednaný, tak jsem moc zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl se mi taky dost líbil :), až jsem si divila trochu :D.
      Buď v klidu V šedých tónech jsem taky zatím nečetla, ale mám v plánu to brzo napravit :). A Drahokamy jsem taky nečetla, takže nevím co čekat ani o téhle knize, ale podle recenzí to vypadá dobře :).

      Vymazat
  3. V ringu uurčite chcem :P heh po tej už dlhšie pokukávam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tuhle knihu jsem taky sama zvědavá :).

      Vymazat
  4. zaujaly nas podobny knizky, ja se teda nejvic tesim na Prvni stribrnou knihu snu <3

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :).

      Do soutěže jsem se zapojila :)

      Vymazat
  5. Fajn...A asi si začnem zháňať sponzora, bo takto mi čoskoro dojdú peniaze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho by potřeboval pomalu každý knihomol :D. Knížek moc a kde na to brát peníze, to zná sand každý :).

      Vymazat
  6. Moc se těším na osmý díl Mercy Thompson. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu sérii jsem ani nečetla, a zatím nemám ani v plánu :).

      Vymazat
  7. Bože tolik knih :D jak to mám stíhat číst :D :D Proč den nemá 30 hodin ??!! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám kde na to mám brát ten čas :D. Měl by mít víc než 30 hodín :D, aspoň tak 48 hodin, jinak to nevidím :)).

      Vymazat
  8. Tyjo, tolik knih! Asi nejvíc se těším na První stříbrnou knihu snů, jsem zvědavá, jestli je lepší než Drahokamy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím nečetla ani Drahokamy, ale rozhodně to chci jednou napravit :)

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)