pátek 2. května 2014

Na čekačce (Květen 2014)



Meme vymyslela Fierush

Cílem meme je vytvořit si seznam knih, které si chci přečíst za daný měsíc a hlavně se snažit to splnit.

Chci přečíst:
1. Ztracení - Gabriella Poole
2. Zrození - L. J. Smith
3. Milý Johne - Nicholas Sparks
4. Vír - Frode Granhus
5. Osudová přitažlivost - Jaime Reed
6. Setkání s duchem - Stacey Kade
7. Poslední čarodějka: Zpívající město - Christoph Marzi
8. Divergence (re-reading) - Veronica Roth
9. Rezistence (re-reading) - Veronica Roth
10. Aliance - Veronica Roth
11. Hrej tajně - Emma Hart

Tenhle měsíc jsem si dala celkem dost knih, tak snad to stihnu :D.

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky doufám, že mě žádná nějak zvlášť nezklame. :).

      Vymazat
  2. Pěkné knihy :)) Držím palce ať se ti to podaří přečíst :))

    OdpovědětVymazat
  3. taky pořád přemýšlím o re-readingu celé Divergence, ale kde na to brát čas! :D ale možná si přečtu aspoň každý den kousek, no, uvidím :-) ten film mě tak nadchnul, že to asi nejspíš opravdu udělám :-) a kdy plánuješ na Divergenci jít? jsem totiž zvědavá, co na to řekneš a jak se ti bude či nebude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, ale já bych si to předtím třetím dílem chtěla oživit a ty knihy se mi četli rychle takže bych to mohla zvládnout :). No u nás je to právě v kinech až tak za týden, možná i déle, a pořád nevím jestli na to půjdu, ne že by se mi nechtělo ale tak nějak nemám moc s kým :D.

      Vymazat
  4. Ztracení si chci taky přečíst :) Re- reading Divergence si chci taky dát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se nemůžu dočkat až se do něho pustím :D.

      Vymazat
  5. divergence, rezistence, aliance <3 mas docela dlouhy seznam na jeden mesic :) drzim palce at to padne vsechno :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já vím, že je docela dlouhý a sama nechápu jak to chci všechno stihnout, ale byla bych strašně ráda :) a na celou sérii Divergence se strašně těším, doufám že pro mě poslední díl nebude zklamáním :), jinak děkuju :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)