čtvrtek 28. srpna 2014

Návštěva knihovna (9)



Meme vymyslela Michelle M.

 Dneska jsem šla do knihovny především pro rezervaci, která tam na mě čekala, ale jako vždy jsem se tak úplně neudržela a vzala jsem si další tři knihy. Teď jenom kdy to budu všechno číst :D. Potřebovala bych další měsíc prázdnin :).

Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkinsová
Narazila jsem tam na ní náhodou a nemohla jsem ji tam jen tak nechat. Polibek pro Annu se mi strašně moc líbilo a doufám, že se mi bude líbit i tato kniha.

Drakie: Návrat - Sophie Jordanová
Doma mám druhý díl, tak jsem si vzala i ten třetí abych tuhle sérii konečně dočetla už. 

Drakie: Bez dechu - Sophie Jordanová
Krátká novelka, která vypadá dobře. 

Letní zahrada - Paullina Simonsová
Především pro tuhle knížku jsem tam šla a začínám se na ní moc těšit. Musím ji přečíst co nejdřív a snad to stihnu. :D

Četli jste nějakou z těchto knih? :)

19 komentářů:

  1. Letní záhrada!! :D Čítaj čítaj čítaj! Fakt som zvedavá na tvoju reakciu na to! O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych se do toho pustila hned, ale mám tu teď moc knih a nevím jakou má číst dřív :D. Jsem zvědavá ale co na to budu říkat :D.

      Vymazat
  2. :D :D :D to je neskutečné! před 10 minutami jsem přišla z knihovny s Eldestem pro sestru a Bez dechu :D hele my musíme být nějak propojené :D

    jo a jsem opravdu zvědavá, co řekneš na Letní zahradu ;-) Drakie je super a Lola také. máš dobrý vkus ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý :DDD.
      Taky bych řekla :D, tak jako možný je všechno :D. Snad se ti Bez dechu bude líbit :)).

      Sama jsem na svůj názor zvědavá :D. Na obě knihy se moc těším :).
      Jinak děkuju :).

      Vymazat
  3. Celou sérii Taťány a Alexandra bych si chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to někdy přečti, je to dokonalá série :).

      Vymazat
  4. Letní zahradu jsem nedávno viděla v Levných knihách :-) Dej vědět, jak se ti líbila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Levných knihách? :o Tak to jsem neviděla že by u nás něco takového měli :D.
      Určitě dám, bude recenze :)).

      Vymazat
  5. Uz ai musim orecist Medeneho jezdce abych mohla pokracovat! Stejne tak jako Drekie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, to by jsi měla :DD. Drakie je taky skvělá, určitě si to někdy přečti :)).

      Vymazat
  6. Proč máte v knihovně tak super kousky a já můžu být ráda za HP? To je taková nespravedlnost! :D Jinak jsou to krásně knihy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn já za to nemůžu, ale nechápu proč nemůže být knihovna všude dobře vybavená. Třeba se to někdy zlepší i u vás:). Já jsem za tu svojí strašně ráda to je pravda :D
      Děkuju moc :).

      Vymazat
  7. No krása! Já snaď ešte radšej čúmím na články o úlovkách z knižnice než na články o knihách, ktoré blogeri reálne kúpili :) Keď idem do knižnice, milujem ten adrenalín typu "Aký poklad tam dnes nájdem??!" :) Teším sa na recenzie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Tak to jsem ráda, já si knihy moc nemůžu kupovat, taže u mě tyhle články najdeš určitě celkem často :).
      A ano tohle mám taky ráda :) i když někdy nevím co si mám vzít dřív :D a hlavně najít si ten čas to přečíst :D.

      Vymazat
  8. Lola a kluk od vedle je skvělá kniha. Trošku slabší než Polibek pro Annu, ale i tak si myslím, že stojí za přečtení.
    Do Letní zahrady se chci taky pustit. Ale počítám s tím, že to bude ještě chvíli trvat. Počítám tak v listopadu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)