neděle 8. září 2013

IT´S TIME FOR.... YouTube (1)



O co jde?

Jde o to, ukázat na svém blogu videa, která sledujeme na YouTube. Je jedno jestli jsou to písničky nebo manuály jak jet do vesmíru. Záleží jen na tom, jestli vás něčím zaujala a chtěli byste je někomu ukázat a podělit se o hezké věci. Může se také stát, že si někdo najde svoji novou hudební skupinu atd.atd.atd.

Co poslouchám?

Momentálně čtu knížku Poslední píseň (moje první knížka od Sparkse) a zatím se mi líbí moc :)). Poslouchám přitom písničky a chtěla bych se o ně s vámi podělit. Neukážu vám všechny, to by byl jinak asi hodně dlouhý článek a taky si něco musím nechat v záloze :D.

První z nich je písnička, která byla vložena na YOUTUBE teprve nedávno, přesně 5.9. 2013 a celkem dost si mi líbí.

Kate Perry - Roar

Další z nich je moje oblíbená už celkem dost dlouho a pořád mě neomrzela, což je u mě divný, protože když poslouchám písničku pořád dokola tak mě to pak už omrzí :-). Oblíbila jsem si ji díky filmu Avatar :).

Leona Lewis - I see you

A aby tu nebyly jenom písničky, přidávám ještě dva spíše teaserové trailery (upoutávky) na filmy které mají vyjít příští rok :-). Oficiální trailery ještě nevyšly ale doufám, že brzo vyjdou ;).

TRAILERY

Vampire Academy: Blood Sisters

Divergent

+ něco z natáčení!!


A NA ZÁVĚR TROŠKU SRANDOVNÍ VIDEO (já jsem se teda docela zasmála)

Tak a to je všechno, musím si něco nechat na příště :)).

2 komentáře:

Děkuju za vaše komentáře!!! :)