sobota 7. září 2013

On my wishlist (9)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.





Hunger Games: Aréna smrti - Suzanne Collinsová
Hunger Games:  Vražedná pomsta - Suzanne Collinsová
Hunger Games: Síla vzdoru - Suzanne Collinsová

Knížky určitě každý aspoň zná, přijde mi, že jsem už skoro jediná kdo to nečetl... Doufám, že dokonce roku to budu mít už přečtený!! :D

8 komentářů:

  1. Tyto knihy musíš mít ve své knihovničce a musíš si je přečíst. Všechny tři mě naprosto dostaly,ohromily a málem zabily.. :D Nedokážu spočítat kolikrát jsem u knih přestala dýchat. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se to všechno splnit :D. Kdyby tě zabily, s kým bych si pak povídala jako?? :D Jak tak koukám vidím to jako něco podobného jako Divergence :DD.

      Vymazat
  2. Tieto knihy si musíš kúpiť :D Sú dokonalé :D Ja si objednám ešte celú trilógiu v jednej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám anglický box! :D And I love it <3 Neskuteně dokonalý příběh, hříšníš, že jsi to ještě nečetla!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa táto séria tiež veľmi páčila, musíš prečítať... jednoznačne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo podle komentářů vidím, že fakt musím no.. :DD

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)