středa 11. září 2013

Unboxing (1)



Tak a rozhodla jsem se zveřejňovat další články, které budou tak jak to bude :-). Jen tak mimochodem tenhle článek jsem nevymyslela já, našla jsem to u jedné zahraniční blogerky, které to dělá tak, že natáčí videa a ten nápad se mi moc zalíbil. Jinak já na ty videa moc nejsem :)), takže budu psát článek + fotky :)), bez těch by to nebylo ono :D.

O co vlastně jde?? 
Jde o to ukázat to co nám přišlo poštou :))), myslím tím především knížky :D.

Tak mě dneska přišel balík od Egmontu a taky mi přišli moje úplně první recenzní výtisky, a mám z toho vážně radost :)) a jsem ráda že můžu s nimi spolupracovat ;). Tímto jim chci taky poděkovat za recenzní výtisky :)). Tak a o jaké výtisky jsem si vlastně řekla?? :)

Tak balík :DD
 ..........................
..................
.......

A tady už jsou knížky :))

A ještě jednou :D
Z knížek mám strašnou radost a doufám, že se do nich pustím co nejdříve ;).

PS: Brzo bude další článek ;).

6 komentářů:

  1. Počátek mi sedí na poličce. Tak padne náš svět moc chci! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ho musíš pořídit, já mám z něho radost :D.

      Vymazat
  2. Počátek jsem četla :3 a na Tak padne náš svět si čekám v knihovně.

    Moc gratuluji ke spolupráci :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, já sama jsem na to zvědavá :D. Jinak děkuju moc ;)

      Vymazat
  3. Veľmi sa mi tento nápad páči.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)