pondělí 23. září 2013

Mary, Kiss, Cliff - TAG


Rozhodla jsem se taky udělat TAG, který je teď celkem populární :). Dělám to formou článku, protože na videa nejsem ještě nějak připravená. Formou článku jsem to okoukala od Mony :D.

O co jde?
Jde o to napsat na papírky jména nižních hrdinů, po té si vylosujete náhodně tři jména. Pak se rozhodneš z těch tří koho si vezmeškoho políbíš a koho shodíš z útesu.
No sama jsem na to dost zvědavá jak to bude, mám tam samé skvělé postavy, kromě snad dvou které moc nemusím :D.  Předem se omlouvám těm co shodím z útesu!!!! :DD

Na začátek vám ukážu  můj oblíbený hrníček, který jsem získala z tomboly :) a v tom ty papírky :).  Vychází mi to na 8. kol, je to sice celkem dost, ale zvládla bych jich udělat i víc :D. 

Hrníček ♥
Papííírky :D

1. kolo


První kolo: Jared (Hostitel), Gary (Spojení krve) a Derek (série Údolí stínů)
No tak to je celkem těžký :D. Shodila bych z útesu Garyho, protože ho zas tolik nemusím, políbila bych Dereka, protože ho mám ráda a vzala bych si Jareda, protože se mi líbil jak knižně tak filmově. 

2. kolo


Druhý kolo: princ Ramil (Únos čtvrté princezny), Marcelo (Marcelo ve skutečném světě), Ethan (Nádherné bytosti)
Tady je to snad ještě horší, protože bych si asi nechtěla vzít nikoho :D. Takže shodila bych z útesu Marcela, odpusť mi to prosím, políbila bych Ethana a vzala bych si Ramila, protože jsem si ho jako knižní postavu oblíbila a byla bych královnou :DD.

3. kolo


Třetí kolo: Spade (První rudá kapka), Harry (Harry Potter), Ian (Hostitel)
No, tak shodila bych s útesu asi Iana :/, protože málem zabil Wandu/Melissu to má tzv. za to :), políbila bych Harryho a vzala bych si Spade :)), teď bych si tu knížku nejraději přečetla znovu. 

4. kolo


Čtvrtý kolo: Adrian (Vampýrská akademie I, II), Perry (Pod nekonečnou oblohou), Emmett (Twilight sága)
Sakra tohle je vážně ještě těžší :), tak teď se to omlouvám, ale shodila bych Emmetta, ceně je to upír on to přežije ;), políbila bych Adriana :) a vzala bych si Perryho. 

5.kolo


Pátý kolo: Jeremiáš (Léto, kdy jsem zkrásněla), Finn (Inkarceron), Pavouk (Čísla 1)
Tak tak, shodila bych z útesu Pavouka, protože byl strašně sprostej, políbila bych Finna a vzaly bych si Jeremiáše, protože jako knižní postava je strašně fajn kluk.

6.kolo


Šestý kolo: Adam (Čísla 2, 3), Will (Drakie), princ Po (Výjímečná)
Tak shodila bych z útesu prince Po, odpusť mi to, políbila bych Adama, a vzala bych si Willa.

7. kolo


Sedmý kolo: Eric (Divergence), Reuben (Dar vlka), Čtyřka - Tobias (Divergence)
Jednoduchý: :), až moc, taky jsem docela koukala, že se mi naskytl rovnou dvě postavy z jedné knížky :-), takže shodila bych z útesu jednoznačně Erica, políbila bych Reubena a vzala si koho jinýho než Čtyřku.

8. kolo


Osmý kolo: Eia (Počátek), Jacob (Sirotčinec slečny Peregrinové...!!), Dimitri (Vampýrská akademie)
To nejlepší nakonec koukám :). Bohužel musím shodit z útesu Jacoba, políbila bych Eia, a vzala si toho nej nej Dimitriho :DD. 

Toť vše, doufám, že se vám můj článek líbil a možná bude ještě někdy jindy nějaký TAG!! :D

4 komentáře:

  1. Vzala jsem si Čtyřku stejně jako ty (měla jsem ho vylosovaného prvního! :D) a Erica bych také shodila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, takové štěstí jsem já neměla no, ale Jared jako první není taky špatnej :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)