pondělí 2. září 2013

Co jsem přečetla v měsíci Srpen (2013)?


V tomto měsíci jsem přečetla celkem 12 knih, a celkem 3808 stran. Je to fakt super ;).


Seznam: 

Dar vlka (Anna Rice)
1. srpna - 7. srpna 
Kniha mě moc překvapila a téma mě zaujalo až moc. Kdo knížku nečetl, určitě si ji přečetl. Pravda je že jsem si ze začátku myslela že knížka bude spíše pro starší čtenáře, ale i mladší to zvládne ;).
Moje Hodnocení: *****/ RECENZE

Motýlí křídla (Veronica Bicker)
7. srpna
Taková podprůměrná kniha, ale líbila se mi :).
Moje Hodnocení: ***/ miniRecenze

Zrádný anděl (Ulrike Bliefert)
8. srpna
Zatím nejlepší díl z této edice, sice jsem předem věděla kdo všechno zavinil, ale i tak jsem v pár věcích byla překvapená, a tohle doporučuju přečíst!!!
Moje Hodnocení: ****/ miniRecenze

 Výkřik do tmy (Manuela Martini)
9. srpna - 10. srpna 
Tenhle díl taky nebyl vůbec špatnej, ale nemohla jsem z toho pak spát, to byla sranda :).
Moje Hodnocení: ****/ miniRecenze

 Stmívání (Stephenie Meyer)
11. srpna - 14. srpna 
Tahle knížka mě dost překvapila, protože film se mi tolik nelíbil, ale kniha byla super. Sice to není nic extra i tak, ale je to určitě lepší než film :).
Moje Hodnocení: *****/ RECENZE

 Nový měsíc (Stephenie Meyer)
14. srpna - 16. srpna 
Oproti prvnímu dílu, mě tenhle díl celkem zklamal, skoro vůbec mě to nebavilo i když jsem to četla celkem rychle. Bella i Jacob mi nijak nesedli, ale i tak se těším až si přečtu třetí díl ;).
Moje Hodnocení: ***/ RECENZE

 Proměněna za soumraku (C. C.Hunter)
16. srpna - 20. srpna 
Třetí díl série Údolí stínů mě trošičku zklamal, ale co mě potěšilo nejvíc bylo to že jsem se dozvěděli co je Kylie vlastně zač, i když jsem si myslela že to už nepřijde :).
Moje Hodnocení: ****

 Rezistence (Veronica Roth)
20. srpna - 23. srpna
Ooo tenhle díl mě celkem rozsekal :)), ale i tak to mu něco myslím trošku chybělo. Jestli, teda já doufám že jo na točí film i na druhý tak si asi hodně probrečím, nechci říkat u koho, ale i tak byste mi asi dali :).
Moje Hodnocení: *****/ RECENZE

Hra lží: Nikdy v životě - Sara Shepard
24. srpna - 25. srpna
Hodnotím to nějak stejně jako první, ale druhý díl byl pro mě určitě lepší, bylo to víc napínavější :).
Moje Hodnocení: ****

Léto, kdy jsme zkrásněla (Jenny Hanová)
26. srpna - 27. srpna
Tahle knížka se mi líbila překvapivě dost, a to jsem si fakt nemyslela.
Moje Hodnocení: ****/ RECENZE

 Bez tebe to není léto (Jenny Hanová)
28. srpna - 29. srpna
Druhý díl byl slabší, ale i tak se mi líbil :)) a z konce jsem byla nadšená, uvidíme co přinese třetí a poslední díl, protože celkem netuším co by se tam mohlo ještě dít, no.. uvidíme co přinese anotace, tu jsem teda ještě nikdy neviděla, jestli někdo jo pište do komentářů!! :D.
Moje Hodnocení: ****/ RECENZE

 Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Ransom Riggs)
29. srpna - 31. srpna
Knížka mě hodně překvapila a důvod je takový že jsem netušila co mám od ní čekat, jinak brzo se snad můžete těšit na recenzi ;).
Moje Hodnocení: *****/ RECENZE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)