neděle 1. září 2013

Letní knižní výzva - Závěr



Tento projekt vymysleli Zuzzi a Táňa

Tak a máme tu poslední článek do projektu Letní knižní výzva, to nám to ale uteklo :). Tenhle týden jsem přečetla 3 knížky a tím pádem jsem přeskočila 20 knih, které jsem musela jakoby splnit :D, a mám z toho radost, protože tolik knih jsem vážně nečekala :D.


1. Rozum a cit - Jane Austen
2. Malé ženy - Louisa May Alcottová
3. Anatomie duchů - Andrew Taylor
4. Divergence - Veronica Roth
5. Sejdeme se v nebi - Šářka Junková
6. Radleyovi: Upíři odvedle - Matt Haig
7. Drakie - Sophie Jordan
8. Nádherné bytosti - Kami Garciová, Margaret Stohlová
9. Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi
10. Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi
11. Výjimečná - Kristin Cashore
12. Dar vlka - Anne Rice
13. Motýlí křídla - Veronica Bicker
14. Zrádný anděl - Ulrike Bliefert 
15. Výkřik do tmy - Manuela Martini
16. Stmívání - Stephenie Meyer
17. Nový měsíc - Stephenie Meyer
18. Proměněna za soumraku - C. C. Hunter
19. Rezistence - Veronica Roth
20. Hra lží: Nikdy v životě - Sara Shepard
21. Léto, kdy jsem zkrásněla - Jenny Hanová
22. Bez tebe to není léto - Jenny Hanová
23. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - Ransom Riggs

OBRÁZEK SI MUSÍTE ZVĚTŠIT!!!

A jak jste dopadly se čtením vy? :)

4 komentáře:

  1. Zírám.. :D :) Seš fakt dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám za sebou přes léto 34 knížek.. :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si snad děláš srandu ne?? A byly spíš tenčí nebo tlustší? xD

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)